1
Vraag
2
Reacties
blackcruiser

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PC valt telkens helemaal uit

Wat ik ook doe met welke browser dan ook, telkens als ik Ziggogo wil openen, valt mijn hele pc uit.
Of ik dat doe via de app of direct via de browser, niets helpt.
Ben hier al langere tijd mee bezig en irriteert me zodanig dat ik aan het overwegen ben om te stoppen met Ziggo. Ben hier al meer dan 35 jaar klant maar het word er niet beter op, telefonisch word ik zelfs afgesnauwd en weg gedrukt!!

24 Reacties 24
Meldingen
Aan Uit
blackcruiser
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt wel op de laptop, GSM en tablet!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79211Posts
  • 5358Oplossingen
  • 23731Likes

Er lijken bepaalde instructies te zijn die de Radeon(tm) HD Graphics 2.60 GHz vast laten lopen en daarmee de PC.

Meestal is dit een stuurprogramma fout of de Radeon(tm) HD Graphics 2.60 GHz begint defect te raken.

 

Heb je de allerlaatste stuurprogramma's al geïnstalleerd voor de Radeon(tm) HD Graphics 2.60 GHz?

Marinus

Level 16
  • 1408Posts
  • 41Oplossingen
  • 440Likes

@Bert @blackcruiser 

He ati radeon HD2600 is een erg oude kaart.

er komen al jaren geen nieuwe drivers meer voor uit. De drivers in Windows zijn gewoon de laatste.

 

Het ligt dus eerder aan de code van Ziggo die geen rekening (meer) houdt met oudere grafische chips die bepaalde zaken niet in de hardware kan afhandelen. De timings met de software afhandeling gaan bij relatief tragere PC’s en grafische kaarten waarschijnlijk fout. En dus CRASH!

blackcruiser
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Marinu 

Zou best kunnen dan maar waarom via incognito wel, of is dat een stomme vraag?

 

Marinus

Level 16
  • 1408Posts
  • 41Oplossingen
  • 440Likes

@blackcruiser 

Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden (soms) wel.

 

Het "grappige" is dat incognito mode (met firefox) bij mij de laatste keer dat ik het testte juist NIET werkt.

Als het bij jou wel werkt, mooi!

 

Onder incognito mode worden er in de browser een aantal zaken NIET gedaan zoals history/geschiedenis etc. vastgelegd in logs. Wellicht is dat de bottleneck. Het lijkt erop dat ziggogo op de PC grote hoeveelheden nutteloze data naar de harde schijf wegschrijft. Als de Harde schijf dit niet meer kan bijbenen crashed het proces en daarmee de browser. Een SSD zou kunnen helpen, maar is niet zeker. Of een beter programma van Ziggo natuurlijk ............