Wat ik ook doe met welke browser dan ook, telkens als ik Ziggogo wil openen, valt mijn hele pc uit.
Of ik dat doe via de app of direct via de browser, niets helpt.
Ben hier al langere tijd mee bezig en irriteert me zodanig dat ik aan het overwegen ben om te stoppen met Ziggo. Ben hier al meer dan 35 jaar klant maar het word er niet beter op, telefonisch word ik zelfs afgesnauwd en weg gedrukt!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@blackcruiser , wat bedoel je met heel mijn pc valt uit? Het opstarten van Ziggo go zal je pc niet doen stilvallen, in een uitzonderlijk geval misschien tegen een freeze aanlopen, wat ook onwaarschijnlijk is. Graag iets meer info aub.
@blackcruiser , dit probleem zal eerder aan je pc liggen dan aan ziggogo denk ik. Een oplossing zie ik 1 2 3 niet. Maar wie weet komt er iemand anders voorbij met het gouden ei.
PC is helemaal nagekeken en verder werkt alles prima ook bijvoorbeeld ESPN.
Alleen erg jammer dat Ziggogo niet doet wat het belooft.
"Met Ziggo GO maak je van elk scherm een tv. Zo kijk je waar je maar wilt. Om je de juiste instructies te kunnen laten zien willen we graag weten hoe je Ziggo GO gebruikt.
Niet dat ik direct de oplossing heb, maar wel een paar vragen die de oplossing misschien dichterbij brengt.
1 - Welk Operating system gebruik je? (Windows 10 / 11 of iets anders?)
2 - Wat zijn de specificaties van de PC/laptop? (CPU, geheugen MB's, ruimte vrij op de Harde Schijf)
3 - Welke browser gebruik je? (Edge, Chrome, Firefox, etc.)
1 Windows 10
2 Apparaatnaam vandenBerg-PC
Processor AMD A6-3650 APU with Radeon(tm) HD Graphics 2.60 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 4,00 GB (3,73 GB beschikbaar)
Apparaat-id F128CD92-C80C-40EF-9F35-44A9F74C9CA7
Product-id 00330-80000-00000-AA663
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm
3 Op alle browsers hetzelfde probleem
De PC is een ouwetje (10+ jaar), maar zou nog wel snel genoeg moeten zijn. RAM is een beetje krap, maar zou ook het probleem niet moeten zijn.
De juiste AMD/ATI Radeon Video drivers zijn geïnstalleerd?
Heb je de browser-caches al eens geleegd?
PC is helemaal nagekeken en verder werkt alles prima ook bijvoorbeeld ESPN.
Ook al eerder alles geleegd!
Ik heb precies hetzelfde probleem om mijn laptop met ZiggoGo, terwijl dat in het verleden probleemloos werkte.
Er is iets veranderd, maar blijkbaar niet over gecommuniceerd.
Ik hoor graag de oplossing!
Bedankt voor het melden en welkom op de Ziggo Community @blackcruiser
Wat het probleem precies veroorzaakt heb ik nog niet helemaal in kaart. Werkt Ziggo GO wel op een andere computer in combinatie met jouw account?
Lastig dat jij exact hetzelfde ervaart, @MathieuM
Zou jij de eerder gestelde vragen van @Marinus eens willen beantwoorden zodat we iets meer duidelijkheid krijgen over de situatie?
Bedankt voor het melden en welkom op de Ziggo Community @blackcruiser
Wat het probleem precies veroorzaakt heb ik nog niet helemaal in kaart. Werkt Ziggo GO wel op een andere computer in combinatie met jouw account?
Op andere apparaten werkt het wel maar blijft erg vreemd
1 - Welk Operating system gebruik je? Windows 11
2 - Wat zijn de specificaties van de PC/laptop?
zeer snelle laptop (Acer Nitro) met 16 GB geheugen en veel vrije schijfruimte.
3 - Welke browser gebruik je?
Chrome
ik heb getest met Edge op dezelfde laptop en dan werkt het wel, dus er is iets veranderd waardoor Google Chrome niet werkt met ZiggoGo.
ik gebruik nu Edge voor ZiggoGo.
Hi @blackcruiser en @MathieuM,
Het blijft vooral vreemd dat de héle laptop/pc er de brui aangeeft natuurlijk. In een ander topic zagen we iets soortgelijks (met een Chromebook), daar viel het volgende op: Zij gaven aan dat het opruimen van Cookies of het gebruik van een incognito-venster veel betere resultaten gaf. Willen jullie (vooral die laatste) ook eens testen?
Ik heb voordat ik naar Edge overging eerst alle cookies opgeruimd en tevens getest in incognito venster. Dat leverde dezelfde problemen op.
De laatste keer dat ik met een incognito/privacy venster ziggogo heb getest werkte dat juist niet. Werd zelfs door ziggogo geblokkeerd.
Ik ben dus nu d.m.v. een incognito-venster op Chrome aan het kijken en tot nu toe geen probleem.
Ook eerder op Edge geprobeerd en ging ook goed!!
Heb een tijd gekeken d.m.v. incognito-venster op Chrome afgewisseld met Edge.
Ging redelijk goed maar toch af en toe weg gevallen en opnieuw moeten starten.
Een paar post hierboven zeg je dat het op andere apparaten (dus niet je AMD PC) wel werkt.
Welke apparaten zijn dat?
Wellicht ligt het toch aan je PC en moeten we het daar zoeken of juist niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.