Hi,
Mijn vader heeft een wat simpele/oudere computer welke prima netflix, primevideo of Youtube(4k) kan kijken. maar Ziggo Go hapert regelmatig, krijgt een melding "Need a subscription to watch this", of "No internet connection".
Ik zelf zit op hetzelfde netwerk (1Gbit), en we hebben een 1Gb abbo ook. netwerk zelf is ook in orde en op mijn computer werkt het soort van prima (ik kijk het nooit, enkel voor mijn ouders).
Als hij Netflix, Prime, Youtube(4K) kan kijken, dan lijkt me een TV app van Ziggo toch geen moeite moeten zijn? heeft iemand een idee wat voor eisen er voor deze applicatie zijn.
Wat we opvalt is dat er enorm veel CPU word gevraag als de applicatie draait 70-90% (en 0% GPU).
Laatste versie van Chrome, en heb de app verwijderd en via ziggogo.tv opnieuw geïnstalleerd.
PC draait Windows 10.
Mvg,
Bob
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer edge te gebruiken. Chrome levert vaker problemen op.
Google Chrome gebruikt sowieso altijd veel teveel CPU en RAM. Andere browsers gebruiken veel minder en werken veel soepeler en sneller
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probeer edge te gebruiken. Chrome levert vaker problemen op.
Hoi @Windsinger,
Goed dat je je vader hierbij even de hulpende hand biedt! Hij moet natuurlijk zonder problemen online TV kunnen kijken. Heb je de suggestie van @Steefb ook geprobeerd?
welke typeversie cpu en hoeveel werkgeheugen heeft de pc ?
Ziggo Go, werkt alleen optimaal in Microsoft Edge, het werkt niet naar behoren met Chrome. Andere streaming diensten werken op MS Edge ook soepeler dan op Chrome.
Overigens, voor een aant streaming diensten zijn Apps speciaal voor Windows
Hoi @Windsinger,
Heb je al wat kunnen testen?
Google Chrome gebruikt sowieso altijd veel teveel CPU en RAM. Andere browsers gebruiken veel minder en werken veel soepeler en sneller
en alleen eens een browser proberen met www.ziggogo.tv
@Windsinger we zijn heel benieuwd naar de stand van zaken! Laat je het ons weten, ook als het opgelost is?
Hoi,
Sorry, ik dacht dat ik al gereageerd had 😞
Edge deed het wel netjes!
En zoals eerder vermeld, elke andere streaming dienst en/of youtube op 4K werkt zonder enig probleem.
Het is alleen Ziggo i.c.m. Chrome wat een issue heeft.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.