Aflevering 2 outlander seizoen 6 vandaag niet zichtbaar op de ziggo go bij jmovies films xl
Opgelost! Ga naar oplossing.
De recente aflevering van S6 staat inmiddels online. Elke maandag in de loop van de dag komt de nieuwe aflevering beschikbaar.
De echte die hard fans moeten op maandagen even geduld hebben 🙂 We doen er alles aan de aflevering zo vroeg mogelijk online te krijgen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Lamers ,
Staat er hier sinds 9:00 uur wel op.
Ik heb ook even gekeken, zowel in browser op pc als op mijn iPad heb ik geen Outlander S6 aflevering 2.
Aflevering 1 zie ik wel gewoon. Ik heb zelf Movies & Series L.
Nou weet ik niet of er verschil zit in Movies & Series L en XL met serie content.
Heb idd ook Movie en series xl en daar zou het bij moeten zitten. Een probleem van veel mensen heb ik inmiddels begrepen, en ook een groot bekent probleem als ik in de geschiedenis van de vorige seizoenen kijk. Misschien toch verstandig dat @Ziggo hier eens even beter induikt. Bedankt voor uw reactie @ emiliovisser.
Dank voor uw reactie, is erg wisselend inderdaad erg veel niet maar ook een paar wel…raar toch?
Er komt per week een aflevering bij. https://www.streamwijzer.nl/release-datum-outlander-seizoen-6/
@Jan F. , Aflevering 2 seizoen 6 had er nu al bij moeten staan.
Hopelijk kan een Ziggo Moderator hier antwoord op geven.
Op mijn iPad zie ik nu aflevering 2 online staan.
Hier hetzelfde probleem. Ziggo, help us out?
Hi all,
Er speelt helaas een probleem met Outlander aflevering 2 van seizoen 6 die niet zichtbaar is in sommige gevallen. We zijn op de hoogte van het probleem en hopen hem spoedig te herstellen!
Klopt het dat er nu ook een probleem is met aflevering 3? Deze staat er bij mij ook niet bij.
De recente aflevering van S6 staat inmiddels online. Elke maandag in de loop van de dag komt de nieuwe aflevering beschikbaar.
De echte die hard fans moeten op maandagen even geduld hebben 🙂 We doen er alles aan de aflevering zo vroeg mogelijk online te krijgen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.