Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Lamers
Level 2

Outlander op ziggo go niet zichtbaar

Aflevering 2 outlander seizoen 6 vandaag niet zichtbaar op de ziggo go bij jmovies films xl

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

De recente aflevering van S6 staat inmiddels online. Elke maandag in de loop van de dag komt de nieuwe aflevering beschikbaar.

De echte die hard fans moeten op maandagen even geduld hebben 🙂 We doen er alles aan de aflevering zo vroeg mogelijk online te krijgen.

Bekijk in context

0 Kudos
12 Reacties 12
Sparco1955
Level 16

@Lamers ,

Staat er hier sinds 9:00 uur wel op.

0 Kudos
emiliovisser
Level 10

Ik heb ook even gekeken, zowel in browser op pc als op mijn iPad heb ik geen Outlander S6 aflevering 2.

Aflevering 1 zie ik wel gewoon. Ik heb zelf Movies & Series L.

Nou weet ik niet of er verschil zit in Movies & Series L en XL met serie content.

0 Kudos
Lamers
Level 2
Topicstarter

Heb idd ook Movie en series xl en daar zou het bij moeten zitten. Een probleem van veel mensen heb ik inmiddels begrepen, en ook een groot bekent probleem als ik in de geschiedenis van de vorige seizoenen kijk. Misschien toch verstandig dat @Ziggo hier eens even beter induikt. Bedankt voor uw reactie @ emiliovisser.

0 Kudos
Lamers
Level 2
Topicstarter

Dank voor uw reactie, is erg wisselend inderdaad erg veel niet maar ook een paar wel…raar toch?

0 Kudos
Jan F.
Level 20

Er komt per week een aflevering bij. https://www.streamwijzer.nl/release-datum-outlander-seizoen-6/ 

0 Kudos
emiliovisser
Level 10

@Jan F. , Aflevering 2 seizoen 6 had er nu al bij moeten staan.

Hopelijk kan een Ziggo Moderator hier antwoord op geven.

0 Kudos
Jan F.
Level 20

Op mijn iPad zie ik nu aflevering 2 online staan.

FE1F7BF3-9484-4010-A813-88BE4FD406E6.png

0 Kudos
michel5
Level 2

Hier hetzelfde probleem. Ziggo, help us out?

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,

Er speelt helaas een probleem met Outlander aflevering 2 van seizoen 6 die niet zichtbaar is in sommige gevallen. We zijn op de hoogte van het probleem en hopen hem spoedig te herstellen!

0 Kudos
Nkky14
Level 1

Klopt het dat er nu ook een probleem is met aflevering 3? Deze staat er bij mij ook niet bij.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

De recente aflevering van S6 staat inmiddels online. Elke maandag in de loop van de dag komt de nieuwe aflevering beschikbaar.

De echte die hard fans moeten op maandagen even geduld hebben 🙂 We doen er alles aan de aflevering zo vroeg mogelijk online te krijgen.

0 Kudos
Jan F.
Level 20

Schermafbeelding 2022-03-23 om 13.36.05.png

0 Kudos