Aeevers
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw inloggen Ziggo Go app na opstarten zonder wifi

Als ik de Ziggo Go app opstart op mijn  tablet en heb mijn wifi niet aan staan of heb nog de wifi van een andere lokatie als netwerk dan moet ik als ik het juiste wifi kies opnieuw inloggen in de app.

Als ik de Ziggo Go app opstart met het juiste wifi netwerk  kan ik gewoon tv kijken.

Ook als ik de tablet opnieuw opstart en heb een wifi verbinding dan start de app zonder problemen op.

Maar staat de wifi niet aan tijdens starten van de app dan moet ik daarna weer inloggen.

Dit is met 2 tablet hetzelfde.

1 oude Samsung Tab S2 en een Samsung Tab S7+. (Android 11)

Opnieuw installeren, cache legen en opnieuw opstarten helpt niet.

Wie weet er wat er fout gaat.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Aeevers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem had ik al enkele weken. Had al diverse dingen geprobeerd zoals geschreven.

Nou heb ik het gisteravond weer geprobeerd met mijn Tab S7+ en deze storing kreeg ik op geen enkele manier weer terug. Heb niks veranderd aan de instellingen.

Ik heb later de andere tablet ook gepakt en geprobeerd, bij deze tablet blijft de melding om het wachtwoord weer in te voeren ook weg.

Bij beiden krijg ik nu gewoon een melding dat de wifi niet beschikbaar is.

Dus voor nu zijn de problemen weg.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 182Posts
  • 13Oplossingen
  • 30Likes

Hallo @Aeevers , dat heb je mooi uitgezocht! Dat is inderdaad een aparte situatie waar je tegenaan loopt. Loop je al langer tegen dit probleem aan of pas sinds de laatste update van onze Ziggo GO app? 

Aeevers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem had ik al enkele weken. Had al diverse dingen geprobeerd zoals geschreven.

Nou heb ik het gisteravond weer geprobeerd met mijn Tab S7+ en deze storing kreeg ik op geen enkele manier weer terug. Heb niks veranderd aan de instellingen.

Ik heb later de andere tablet ook gepakt en geprobeerd, bij deze tablet blijft de melding om het wachtwoord weer in te voeren ook weg.

Bij beiden krijg ik nu gewoon een melding dat de wifi niet beschikbaar is.

Dus voor nu zijn de problemen weg.

Bekijk in context

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 182Posts
  • 13Oplossingen
  • 30Likes

Bedankt voor de snelle update, @Aeevers
Dat is goed nieuws. Naar mijn weten hebben we hierin ook niets veranderd. 
Dan ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost, mocht het toch binnenkort weer terugkomen, laat het mij dan weten.