Aan Ziggo Lycke:
Het heeft even geduurd maar alles is weer weg!
Hier heb je een link naar mijn pagina, zie iets onder halverwege:
Toen ik Ziggo wilde openen kreeg ik een meldig dat de functie niet beschikbaar was.
Even wat anders gedaan en opnieuw geprobeerd, toen bleek alles weer weg.
Ik zag wel bij het openen een klein pop-upje, dat ook snel weer verdween,
er stond iets in over het 'shared profile'.
Als ik naar 'shared profile'ga, zie ik dat alle gegevens daar ook weg zijn.
Dat zou verklaren waarom de bewaarde programma's weg zijn.
Als ik naar 'TV & Replay wil, krijg ik het draaiende cirkeltje te zien.
Dat duurt geruime tijd, daarna moet ik opnieuw inloggen.
'Blijf ingelogd' staat aangevinkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is op dit moment ook een storing aan de gang.
Mogelijk is dit de oplossing voor je:
Mogelijk is dit de oplossing? https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-go-browser-werkt-niet/m-p/1035510/highlight/true#M31613
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is op dit moment ook een storing aan de gang.
Mogelijk is dit de oplossing voor je:
Mogelijk is dit de oplossing? https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-go-browser-werkt-niet/m-p/1035510/highlight/true#M31613
P.S. Voor de verandering zijn de bewaarde programma's nog wel via de app op de tablet te bereiken.
De app op de laptop is niet te openen en verwijst naar de browser.
Ja, dank je! Dat werkte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.