1
Vraag
2
Reacties
Jellepelle

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnemen via de Ziggo GO App

Via de Ziggo Go app kan ik niet meer de opdracht geven om op te nemen op mijn box. Hoe komt dit.

Wat kan ik doen om deze optie terug te krijgen. Ik heb nog een oude basis box.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10080Posts
  • 587Oplossingen
  • 2835Likes

met tv start in cloud opname niet mogelijk,

voor cloud opname is minimaal tv compleet met een next (mini) vereist 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6544Posts
  • 241Oplossingen
  • 5114Likes

Dag @Jellepelle 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

U schrijft dat u nog een oude basis box heeft; over welke box heeft u het dan?

Jellepelle
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

UPC mediabox HD digital video recorder.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6544Posts
  • 241Oplossingen
  • 5114Likes

@Jellepelle begrijp ik hieruit dat u eerder via de ZiggoGo app wèl kon opnemen? Uw huidige mediabox staat hier denk ik los van. Welk abonnement heeft u?

Jellepelle
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja klopt, tot een week of 4 terug kon ik gewoon een programma opnemen.

Ik heb een TV start abonnement.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10080Posts
  • 587Oplossingen
  • 2835Likes

met tv start in cloud opname niet mogelijk,

voor cloud opname is minimaal tv compleet met een next (mini) vereist 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic