Vraag
Reacties
Aankondigingen
Fella
Level 4

Opnemen via Ziggo GO App niet mogelijk

Ik kan met de ziggo go app niet opnemen.
Ik kan ook niet mijn opgenomen programma's die met de next mini zijn gedaan bekijken. 

23 Reacties 23
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is er recent iets gewijzigd aan het abonnement ?

of een mediabox omgeruild ?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Log je in met je laatste - abonnement / klantnummer - Mijn Ziggo inlog gegevens?

0 Kudos
Fella
Level 4
Topicstarter

Nee hoor.

Al vanalles geprobeerd (via de chat met een ziggo medewerker)

Ik moest het hier maar eens proberen. 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Fella Als je het hier wilt proberen, dan moeten we wel weten wat je al wel of niet gedaan hebt, anders beginnen we weer bij het begin.

Heeft het eerder wel gewerkt?

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Is er geen onderliggend probleem op account nivo bij Ziggo of een probleem met de app zelf, ik lees nu toch meerdere gelijke problemen betreffende opnemen via de app of het kunnen afspelen van opnames.

Of het nu om een Mediabox XL gaat of zoals hier een Mini alle 'opnames' gaan via de cloud. Kortom de app moet wel verbinding maken met dat systeem en dat lijkt om een of andere reden fout te gaan.

0 Kudos
Wimpolak
Level 1

Ik heb hetzelfde probleem nadat ZIGGO mijn account gereset heeft (per abuis verwijderd). 
Zou het kunnen zijn dat er in de instellingen van het modem iets aangepast moet worden? Ik log nog wel in met hetzelfde wachtwoord en account naam. 

gr. Wim 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Wimpolak  schreef:

Ik heb hetzelfde probleem nadat ZIGGO mijn account gereset heeft (per abuis verwijderd). 
Zou het kunnen zijn dat er in de instellingen van het modem iets aangepast moet worden? Ik log nog wel in met hetzelfde wachtwoord en account naam. 

gr. Wim 

De modem staat hier buiten. Dit zit dieper in de Ziggo systemen vermoedelijk twee verschillende systemen die niet lekker samenwerken.

Fella
Level 4
Topicstarter

Het gesprek met een ziggo medewerker.

Lees meer

Screenshot_20240513_140701_Mijn Ziggo.jpgScreenshot_20240513_140726_Mijn Ziggo.jpgScreenshot_20240513_140756_Mijn Ziggo.jpgScreenshot_20240513_140811_Mijn Ziggo.jpg

0 Kudos
Karel.
Level 17

Wat ik mis in de conversatie of je ook daadwerkelijk in de ZiggoGO apps uitlogt en daarna weer opnieuw inlogt met je MijnZiggo account in de ZiggoGO app.

Als je bent ingelogd in de ZiggoGo app kan je bij gedeeld profiel -> instellingen -> Mediaboxen zien of je ZiggoGo app wel gekoppeld is met je/een MediaboxXL, Next en/of Next mini.

IMG_0715.pngIMG_0716.jpeg

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Fella, irritant dat het niet meer lukt om hier gebruik van te maken. We hebben helaas vaker voorbeelden gezien waarbij de Ziggo GO-omgeving onterecht wordt ingeregeld als een abonnement zonder Mediabox (Next of Next Mini) en daardoor ook deze functies niet heeft. Er is dan sprake van een mismatch aan onze kant. Waar ik nog wel benieuwd naar ben: Sinds wanneer ervaar je dit ongeveer? Ik zie dat de chat met mijn collega al in januari was, meestal ontstaat dit probleem na een bepaalde wijziging of (herstel)actie, maar dat vind ik bij jou nog lastig te duiden.

@Wimpolak - Ik zie dat er inderdaad recent een herstelactie heeft plaatsgevonden bij je abonnement en op basis van je bericht maak ik op dat het sindsdien niet meer goed gaat. Ik ga er vanuit dat profielen ook niet meer beschikbaar zijn in je huidige Ziggo GO-omgeving. Kijken lukt nog wel? Er lijkt sprake van een mismatch tussen twee systemen, ik ga het intern doorzetten!

0 Kudos
Fella
Level 4
Topicstarter

Profielen zijn niet beschikbaar bij je abonnement

0 Kudos
Fella
Level 4
Topicstarter

Het is al sinds januari.

Wat wel is gebeurd,dat ik mijn tv abonnement vorig jaar opgezegd heb en een tijdje later weer afgesloten heb.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Fella Als je een nieuw abonnement bij Ziggo hebt, dan heb je een nieuw klantnummer.
Daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo maken met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo en dan zie je je abonnement en de emailadressen die je kunt gebruiken.

https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract 

Wil je hetzelfde emailadres gebruiken als bij je oude Mijn Ziggo, dan moet dat losgekoppeld worden uit je oude Mijn Ziggo, dat kan een Ziggo forum medewerker voor je doen.

Laat het hier weten.

Je oude Mijn Ziggo en de daar aangemaakte emailadressen zullen verdwijnen in de loop van de tijd.

0 Kudos
Fella
Level 4
Topicstarter

@BertHet is geen nieuw abonnement.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Fella,

Als ik het goed zie, had je vóór januari tijdelijk een pakket met alleen Internet Giga en ben je daarna overgegaan naar een pakket met de Next Mini erbij. Uit je berichten maak ik op dat het sinds deze wijziging niet (meer) werkt? 

Hoewel je dit ook al met mijn collega hebt uitgesloten, zou je toch nog voor de zekerheid je huidige gebruikersnaam die je gebruikt voor Ziggo GO willen noteren bij het kopje [persoonlijke opmerkingen (Privé)]?

0 Kudos
Fella
Level 4
Topicstarter

@Alexis ingevuld nu.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Dank je, @Fella - Ik heb je situatie intern doorgezet en hoop spoedig meer te horen. Dan hoor je uiteraard van me.

Fella
Level 4
Topicstarter

Hoi

Is er al iets bekend?

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Fella - Helaas nog niet, we hebben opnieuw navraag hierover gedaan, ook omdat we steeds meer voorbeelden ervan zien. Ik houd je op de hoogte.