Ik kan met de ziggo go app niet opnemen.
Ik kan ook niet mijn opgenomen programma's die met de next mini zijn gedaan bekijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is er recent iets gewijzigd aan het abonnement ?
of een mediabox omgeruild ?
Log je in met je laatste - abonnement / klantnummer - Mijn Ziggo inlog gegevens?
Nee hoor.
Al vanalles geprobeerd (via de chat met een ziggo medewerker)
Ik moest het hier maar eens proberen.
@Fella Als je het hier wilt proberen, dan moeten we wel weten wat je al wel of niet gedaan hebt, anders beginnen we weer bij het begin.
Heeft het eerder wel gewerkt?
Is er geen onderliggend probleem op account nivo bij Ziggo of een probleem met de app zelf, ik lees nu toch meerdere gelijke problemen betreffende opnemen via de app of het kunnen afspelen van opnames.
Of het nu om een Mediabox XL gaat of zoals hier een Mini alle 'opnames' gaan via de cloud. Kortom de app moet wel verbinding maken met dat systeem en dat lijkt om een of andere reden fout te gaan.
Ik heb hetzelfde probleem nadat ZIGGO mijn account gereset heeft (per abuis verwijderd).
Zou het kunnen zijn dat er in de instellingen van het modem iets aangepast moet worden? Ik log nog wel in met hetzelfde wachtwoord en account naam.
gr. Wim
@Wimpolak schreef:Ik heb hetzelfde probleem nadat ZIGGO mijn account gereset heeft (per abuis verwijderd).
Zou het kunnen zijn dat er in de instellingen van het modem iets aangepast moet worden? Ik log nog wel in met hetzelfde wachtwoord en account naam.
gr. Wim
De modem staat hier buiten. Dit zit dieper in de Ziggo systemen vermoedelijk twee verschillende systemen die niet lekker samenwerken.
Wat ik mis in de conversatie of je ook daadwerkelijk in de ZiggoGO apps uitlogt en daarna weer opnieuw inlogt met je MijnZiggo account in de ZiggoGO app.
Als je bent ingelogd in de ZiggoGo app kan je bij gedeeld profiel -> instellingen -> Mediaboxen zien of je ZiggoGo app wel gekoppeld is met je/een MediaboxXL, Next en/of Next mini.
Hi @Fella, irritant dat het niet meer lukt om hier gebruik van te maken. We hebben helaas vaker voorbeelden gezien waarbij de Ziggo GO-omgeving onterecht wordt ingeregeld als een abonnement zonder Mediabox (Next of Next Mini) en daardoor ook deze functies niet heeft. Er is dan sprake van een mismatch aan onze kant. Waar ik nog wel benieuwd naar ben: Sinds wanneer ervaar je dit ongeveer? Ik zie dat de chat met mijn collega al in januari was, meestal ontstaat dit probleem na een bepaalde wijziging of (herstel)actie, maar dat vind ik bij jou nog lastig te duiden.
@Wimpolak - Ik zie dat er inderdaad recent een herstelactie heeft plaatsgevonden bij je abonnement en op basis van je bericht maak ik op dat het sindsdien niet meer goed gaat. Ik ga er vanuit dat profielen ook niet meer beschikbaar zijn in je huidige Ziggo GO-omgeving. Kijken lukt nog wel? Er lijkt sprake van een mismatch tussen twee systemen, ik ga het intern doorzetten!
Profielen zijn niet beschikbaar bij je abonnement
Het is al sinds januari.
Wat wel is gebeurd,dat ik mijn tv abonnement vorig jaar opgezegd heb en een tijdje later weer afgesloten heb.
@Fella Als je een nieuw abonnement bij Ziggo hebt, dan heb je een nieuw klantnummer.
Daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo maken met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo en dan zie je je abonnement en de emailadressen die je kunt gebruiken.
https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract
Wil je hetzelfde emailadres gebruiken als bij je oude Mijn Ziggo, dan moet dat losgekoppeld worden uit je oude Mijn Ziggo, dat kan een Ziggo forum medewerker voor je doen.
Laat het hier weten.
Je oude Mijn Ziggo en de daar aangemaakte emailadressen zullen verdwijnen in de loop van de tijd.
@BertHet is geen nieuw abonnement.
Hi @Fella,
Als ik het goed zie, had je vóór januari tijdelijk een pakket met alleen Internet Giga en ben je daarna overgegaan naar een pakket met de Next Mini erbij. Uit je berichten maak ik op dat het sinds deze wijziging niet (meer) werkt?
Hoewel je dit ook al met mijn collega hebt uitgesloten, zou je toch nog voor de zekerheid je huidige gebruikersnaam die je gebruikt voor Ziggo GO willen noteren bij het kopje [persoonlijke opmerkingen (Privé)]?
@Alexis ingevuld nu.
Dank je, @Fella - Ik heb je situatie intern doorgezet en hoop spoedig meer te horen. Dan hoor je uiteraard van me.
Hoi
Is er al iets bekend?
Hi @Fella - Helaas nog niet, we hebben opnieuw navraag hierover gedaan, ook omdat we steeds meer voorbeelden ervan zien. Ik houd je op de hoogte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.