Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Trakai wrote:
Vandaag de Horizon Mediabox succesvol geïnstalleerd. Na (her)installatie van de Horizon Go app op m'n iPad (succesvol ingelogd met m'n Ziggo-account) zie ik in de TV-gids van de app echter geen rood opname-icoontje/knopje bij de programma's staan om de programma's op afstand op te kunnen nemen. Dit was één van de belangrijkste reden om over te stappen naar de Horizon Mediabox. Iemand enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden? Het is momenteel erg druk bij de Ziggo helpdesk. Ik ben overigens woonachtig in het oude Ziggo-gebied, mocht dit een rol spelen.
Theo_R wrote:
Ben ook benieuwd hoe ik e.e.a. moet oplossen.
Opnemen "op afstand" buiten mijn eigen WiFi netwerk kan dat niet? Vreemd daar is deze app toch voor bedoeld?
Hiervoor had ik de oude UPC Philips mediabox en dat gaf geen problemen, zelfs vanuit Spanje kon ik gewoon opnamen instellen.
Waarom werkt dat niet (meer)???:?
Minke Ziggo wrote:
Wat vreemd, Theo_R. Hebben jullie de app al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je de vernieuwde app er al opgezet? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/app/
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.