Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Ruud6653
Level 2

Opnemen en opnames terugkijken via Ziggo GO niet mogelijk na wijzigen abonnement

Hoi, Wij kunnen al meer dan een half jaar niet meer opnemen of opnames terugkijken in de ziggo go app, terwijl mediaspeler Next goed werkt.  Alles al geprobeerd en diverse malen contact gehad met ziggo. Dit is gekomen na het wisselen en terugzetten van een abonnement. Nu hebben wij TV complete Next.  Graag oplossing hiervoor. Mvgr. Ruud 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
19 Reacties 19
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat is sinds maart vorig jaar een bekend probleem waar Ziggo een oplossing voor zoekt.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Ruud6653 en welkom op de Community! Als dit al een beste tijd niet mogelijk is en je zit nog steeds met een Ziggo GO waarin je niet kunt opnemen of de opnames kunt bekijken, is dat zeker iets waar wel weer eens een blik op geworpen mag worden.

Zou je voor mij je postcode en huisnummer willen vermelden in je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Dan kan ik vanuit je account kijken hoe alles hierin vermeld staat. Al voor vast bedankt! 

0 Kudos
Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Hoi, gegevens heb ik aangevuld. Gr. Ruud 

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel! De situatie ga ik voor je doorzetten zodat wij voor jouw account de oplossing kunnen toepassen. Zou je voor mij nog enkele vragen kunnen aanvullen met de antwoorden? Al voor vast bedankt!
-Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding:
-Op welke zender / welk programma speelt het probleem: 
-Datum, tijdstip en naam van opname (programma/kanaal) laatste poging:

-Indien Ziggo GO app melding, welke app versie gaat het om: (Apple: (profiel) / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)
-Merk + Type apparaat:

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Ryan Dit is het probleem dat Mijn Ziggo / Next en Ziggo Go app / TV enz. niet gekoppeld zijn in de achtergrond.

Dus je kunt op Ziggo Go de Next niet zien, niet bedienen en voor de Next in Ziggo Go geen opnames maken, kijken en instellen.

0 Kudos
Ruud6653
Level 2
Topicstarter
  • Dankjewel Bert voor de bijval, ga geen antwoorden meer geven op deze vragen. Het kan niet duidelijker zijn. Ik kan niet opnemen of opnames terugkijken via de Ziggo Go app, dit is gebeurd na het terugzetten van een abonnement zoals uitgelegd in vorig bericht. 
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Ruud6653

Ontzettend irritant dat het niet werkt hoe het zou moeten. Ik begrijp dat je geen antwoord wilt geven op deze vragen, maar we hebben deze informatie toch echt nodig om een voorbeeld toe te kunnen voegen aan het ticket wat hier voor open staat. Hoe meer informatie, hoe beter. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Roland Dit is hetzelfde probleem als bij mij, je welbekend, met de Next die nu niet meer te zien is door de Ziggo Go varianten, je kunt wel opnemen en terugkijken op de Next, maar niet op Ziggo Go varianten en op de Ziggo Go varianten zie je de Next niet en ook de opnames en geplande opnames niet en kun je er niet mee opnemen en die opnames zijn ook niet op de Next te zien en activeren.

Er is dus een koppelingsprobleem.

Dus de vragen die hier door Ziggo gesteld worden gaan niet over dit probleem, maar over een ander probleem.

Ik zal de vragen eens beantwoorden:

-Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding: De Next en de Ziggo Go varianten zijn niet gekoppeld. Geen foutmelding.
-Op welke zender / welk programma speelt het probleem: Alle zenders en met alle programma's.
-Datum, tijdstip en naam van opname (programma/kanaal) laatste poging: Er zijn geen opnames te maken via de Ziggo Go varianten en geen opnames terug te kijken via de Ziggo Go varianten.

@Ruud6653 Heeft exact dezelfde problemen als ik heb, @Roland voor meer informatie, vraag het aan Alex, die weet precies hoe het zit met deze problematiek.

0 Kudos
Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Precies Bert, duidelijker kan het niet. Dankjewel voor je reactie. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ruud6653, excuses voor de omslachtige vragen, de situatie is inderdaad duidelijk en ik heb het toegevoegd aan het onderzoek wat hiervoor loopt. Zodra ik meer weet, hoor je van me!

@Bert - Dank voor het aanvullen!

Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Dank je wel, ik hoop nu wel dat ik niet weer een half jaar moet wachten op een oplossing. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ruud6653 - Er zijn vanochtend aanpassingen geweest bij je account, wil je uit- en weer inloggen om te kijken of je verbetering merkt?

0 Kudos
Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Hoi, bij het indrukken van de mail viel Ziggo uit, nu heb ik foutcode CS9993

Toevallig misschien, maar nu geen beeld meer. Gr Ruud

0 Kudos
Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Ziggo gebeld en weer beeld, Ziggo Go ligt er momenteel wel uit. Wordt vervolgd. 

0 Kudos
Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Hoi Alex, nu is het probleem nog groter geworden, wanneer ik probeer in te loggen in deZiggo Go app dan klapt de Next eruit en heb ik geen zenders meer en de app werkt ook niet, kan dus niet inloggen. Diverse malen met Ziggo gebeld maar dan beginnen ze over kabels die niet goed zijn en een monteur langs sturen. Ik moet nu helaas een update laten insturen om de mediaspeler Next te laten werken.  Graag mijn account laten controleren, want via de telefoon (medewerker) kom ik ook niet verder. Gr Ruud 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Ruud6653 Dit is een bekend probleem bij je specifieke probleem en je kunt op de volgende manier weer de zenders zichtbaar krijgen.

Je zenderpakket opnieuw ophalen via Mijn Ziggo

1. Zet je televisie met CI+ of je mediabox aan
  2. Log in op Mijn Ziggo
  3. Klik op het tabblad PRODUCTEN
  4. Druk 'Mijn televisie beheren'
  5. Klik op 'Instellingen' bij de digitale ontvanger of smartcard
  6. Druk op de knop [Heractiveren] en binnen een minuut werkt alles weer.
Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Dank je wel Bert, zenders werken weer. Nu de app nog😉. Gr. Ruud

Ruud6653
Level 2
Topicstarter

Hoi Alex, Ik hoop dat jij nog gaat uitzoeken waarom ik niet kan inloggen in de Ziggo Go app en opnemen plus terugkijken van opnames.  Gr.  Ruud

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Ruud6653 De oorzaak is bekend bij Alex en die heeft jou geval ook doorgegeven aan de personen die het op moeten lossen en schreef: 

"de situatie is inderdaad duidelijk en ik heb het toegevoegd aan het onderzoek wat hiervoor loopt. Zodra ik meer weet, hoor je van me!"

en dat kan wel even duren.