Hoi, Wij kunnen al meer dan een half jaar niet meer opnemen of opnames terugkijken in de ziggo go app, terwijl mediaspeler Next goed werkt. Alles al geprobeerd en diverse malen contact gehad met ziggo. Dit is gekomen na het wisselen en terugzetten van een abonnement. Nu hebben wij TV complete Next. Graag oplossing hiervoor. Mvgr. Ruud
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is sinds maart vorig jaar een bekend probleem waar Ziggo een oplossing voor zoekt.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Dag @Ruud6653 en welkom op de Community! Als dit al een beste tijd niet mogelijk is en je zit nog steeds met een Ziggo GO waarin je niet kunt opnemen of de opnames kunt bekijken, is dat zeker iets waar wel weer eens een blik op geworpen mag worden.
Zou je voor mij je postcode en huisnummer willen vermelden in je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Dan kan ik vanuit je account kijken hoe alles hierin vermeld staat. Al voor vast bedankt!
Hoi, gegevens heb ik aangevuld. Gr. Ruud
Dankjewel! De situatie ga ik voor je doorzetten zodat wij voor jouw account de oplossing kunnen toepassen. Zou je voor mij nog enkele vragen kunnen aanvullen met de antwoorden? Al voor vast bedankt!
-Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding:
-Op welke zender / welk programma speelt het probleem:
-Datum, tijdstip en naam van opname (programma/kanaal) laatste poging:
-Indien Ziggo GO app melding, welke app versie gaat het om: (Apple: (profiel) / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)
-Merk + Type apparaat:
@Ryan Dit is het probleem dat Mijn Ziggo / Next en Ziggo Go app / TV enz. niet gekoppeld zijn in de achtergrond.
Dus je kunt op Ziggo Go de Next niet zien, niet bedienen en voor de Next in Ziggo Go geen opnames maken, kijken en instellen.
Goedemorgen @Ruud6653,
Ontzettend irritant dat het niet werkt hoe het zou moeten. Ik begrijp dat je geen antwoord wilt geven op deze vragen, maar we hebben deze informatie toch echt nodig om een voorbeeld toe te kunnen voegen aan het ticket wat hier voor open staat. Hoe meer informatie, hoe beter.
@Roland Dit is hetzelfde probleem als bij mij, je welbekend, met de Next die nu niet meer te zien is door de Ziggo Go varianten, je kunt wel opnemen en terugkijken op de Next, maar niet op Ziggo Go varianten en op de Ziggo Go varianten zie je de Next niet en ook de opnames en geplande opnames niet en kun je er niet mee opnemen en die opnames zijn ook niet op de Next te zien en activeren.
Er is dus een koppelingsprobleem.
Dus de vragen die hier door Ziggo gesteld worden gaan niet over dit probleem, maar over een ander probleem.
Ik zal de vragen eens beantwoorden:
-Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding: De Next en de Ziggo Go varianten zijn niet gekoppeld. Geen foutmelding.
-Op welke zender / welk programma speelt het probleem: Alle zenders en met alle programma's.
-Datum, tijdstip en naam van opname (programma/kanaal) laatste poging: Er zijn geen opnames te maken via de Ziggo Go varianten en geen opnames terug te kijken via de Ziggo Go varianten.
@Ruud6653 Heeft exact dezelfde problemen als ik heb, @Roland voor meer informatie, vraag het aan Alex, die weet precies hoe het zit met deze problematiek.
Precies Bert, duidelijker kan het niet. Dankjewel voor je reactie.
Dank je wel, ik hoop nu wel dat ik niet weer een half jaar moet wachten op een oplossing.
Hi @Ruud6653 - Er zijn vanochtend aanpassingen geweest bij je account, wil je uit- en weer inloggen om te kijken of je verbetering merkt?
Hoi, bij het indrukken van de mail viel Ziggo uit, nu heb ik foutcode CS9993
Toevallig misschien, maar nu geen beeld meer. Gr Ruud
Ziggo gebeld en weer beeld, Ziggo Go ligt er momenteel wel uit. Wordt vervolgd.
Hoi Alex, nu is het probleem nog groter geworden, wanneer ik probeer in te loggen in deZiggo Go app dan klapt de Next eruit en heb ik geen zenders meer en de app werkt ook niet, kan dus niet inloggen. Diverse malen met Ziggo gebeld maar dan beginnen ze over kabels die niet goed zijn en een monteur langs sturen. Ik moet nu helaas een update laten insturen om de mediaspeler Next te laten werken. Graag mijn account laten controleren, want via de telefoon (medewerker) kom ik ook niet verder. Gr Ruud
@Ruud6653 Dit is een bekend probleem bij je specifieke probleem en je kunt op de volgende manier weer de zenders zichtbaar krijgen.
Dank je wel Bert, zenders werken weer. Nu de app nog😉. Gr. Ruud
Hoi Alex, Ik hoop dat jij nog gaat uitzoeken waarom ik niet kan inloggen in de Ziggo Go app en opnemen plus terugkijken van opnames. Gr. Ruud
@Ruud6653 De oorzaak is bekend bij Alex en die heeft jou geval ook doorgegeven aan de personen die het op moeten lossen en schreef:
"de situatie is inderdaad duidelijk en ik heb het toegevoegd aan het onderzoek wat hiervoor loopt. Zodra ik meer weet, hoor je van me!"
en dat kan wel even duren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.