1
Vraag
2
Reacties
AKK

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnames terugkijken ziggogo

Beste,

Met regelmaat bij het terugkijken van programma’s stopt halverwege de show met een foutmelding.

Soms kun je het programma verder kijken waar je bent gebleven, soms dien je vanaf het begin te starten..

Verder regelmatig foutmeldingen dat video’s niet kunnen worden afgespeeld, ondanks dat maar 1 apparaat via de webbrowser kijkt. ( Chrome ) 

Ook lijken programma’s vaak vroegtijdig te stoppen.. wanneer een show 1uur en 24 minuten duurt, dan stopt deze vaak na 1 uur en 15 minuten..

Je mist dus altijd het einde.

Ik lees dat veel mensen klachten ervaren met Ziggogo ?

Zeer vervelend. Compensaties voor het niet fatsoenlijk kunnen gebruiken van de aangeboden dienst is het minste dat jullie zouden kunnen doen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 768Likes

Goedemiddag @AKK & @Masterenergie,

Welkom op de Community!
Erg vervelend als je het einde mist, wanneer je online aan het kijken bent.
We kunnen ons voorstellen dat dit enorm frustrerend is.

Wanneer de gids afwijkt, heeft dat vaak te maken hoe het is aangeleverd.
Daarover lopen nu gesprekken met de leverancier.

Voor in de tussentijd helpt het vaak wel om  het volgende programma dan in te starten.
Zo kun je dan alsnog het einde meepikken van het programma dat je aanvankelijk aan het bekijken was.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Masterenergie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kijk ook momenteel maar via 1 apparaat en dat is me pc via webbrowser firefox. Ook hier crashed de app wel eens tijdens het kijken, maar waar ik me vooral aan erger is dat de programma's inderdaad vroegtijdig stoppen. 

Daardoor missen we veel eindes van programma's. Is daar überhaupt iets aan te doen?

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 768Likes

Goedemiddag @AKK & @Masterenergie,

Welkom op de Community!
Erg vervelend als je het einde mist, wanneer je online aan het kijken bent.
We kunnen ons voorstellen dat dit enorm frustrerend is.

Wanneer de gids afwijkt, heeft dat vaak te maken hoe het is aangeleverd.
Daarover lopen nu gesprekken met de leverancier.

Voor in de tussentijd helpt het vaak wel om  het volgende programma dan in te starten.
Zo kun je dan alsnog het einde meepikken van het programma dat je aanvankelijk aan het bekijken was.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic