1
Vraag
2
Reacties
Shisha

Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opnames terug kijken via Ziggo GO - Windows 10 app

Ik kan zins 3 dagen niet meer mijn opgenomen programma kijken op mijn laptop, wel op mijn telefoon.

Maar dat is te klein beeld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Als je de Ziggo GO app in Windows 10 gebruikt kun je die inderdaad niet in een andere browser testen. Ik wil je dan adviseren de app te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Ik hoor graag van je of je dan de opnames wel gewoon weer kunt bekijken?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Shisha

Een laptopscherm is inderdaad toch wat groter dan het scherm van je smartphone! Irritant dat het niet lukt om op je laptop opnames te bekijken. Omdat het nog wel werkt op de je smartphone kunnen we vaststellen dat je account gelukkig wel in orde is!

Wat krijg je precies te zien als je een opname wilt bekijken via ziggogo.tv? In welke browsers heb je dit getest en speelt het probleem bij alle opnames?

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi risk, 

Deze video is niet beschikbaar. 

Terwijl ik al de hele jaar bekeken heb. 

GR. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is apart, @Shisha! Het is me nog niet helemaal duidelijk of je dit nu ervaart bij al je opnames. Ook ben ik benieuwd in welke browsers je dit precies getest hebt? Als je nog geen andere browser geprobeerd hebt wil ik je vragen dat eerst even te doen. Laat je mij de uitkomst weten?

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Risk, het heeft altijd gewerkt op windows 10, en nu geeft die op alle film die we opgenomen hebben en melding van deze video is niet beschikbaar. Komt het door windows update? Want het is vorige week geüpdatet.

Welke andere browser bedoel je?

GR. Shisha 

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sorry ik heb windows 10 met Ziggo go app. Altijd opgewerkt, nu niet meer. 

GR. Shisha 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Als je de Ziggo GO app in Windows 10 gebruikt kun je die inderdaad niet in een andere browser testen. Ik wil je dan adviseren de app te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Ik hoor graag van je of je dan de opnames wel gewoon weer kunt bekijken?

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oké, zal ik doen, je hoor het weer. Shisha 

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Rikst, 

Het is gelukt, ziggo go uit gehaald en weer geïnstalleerd. Werkt nu weer. 

Bedank, gr. Shisha 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic