Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
YvoBouman
Level 3

Opnames terug kijken in Ziggo GO

Stel ik neem een programma op met de Mediabox next. Dit programma is met Horizon TV online normaal niet terug te kijken. Hoe gaat dat met de opname met de Mediabox next?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20
Als je je vraag duidelijk stelt, is er kans dat je een antwoord krijgt wat je wil groter.

Opgenomen programma's zijn nog een jaar terug te kijken. Je kunt vrijwel elk programma opnemen, behalve enkele regionale zenders en uitzendingen langer dan 12 uur (bug waaraan gewerkt wordt).
De programma's die je niet kunt terugkijken kun je dus wel opnemen.

Er gaat sporadisch wat fout, maar dat heeft niet iets met rechten te maken.
Programma's die afgelopen zijn kun je niet alsnog opnemen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20
https://www.ziggo.nl/entertainment/ziggo-tv/mediaboxen/mediabox-next#ziggo-tv

360 kijken

Je Mediabox Next en Ziggo GO zijn met elkaar verbonden. Pauzeer die spannende film of serie en kijk verder op een ander scherm (met uitzondering van live tv). Plan en bekijk je opnames makkelijk op elk scherm. En met Ziggo GO stream je van je mobiel of tablet naar je tv.
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
De Media Box Next neemt zijn opnames in de Cloud op, en deze kan je via de Next maar ook via de Ziggo Go app terug kijken en dit kan met de Media Box XL niet.
YvoBouman
Level 3
Topicstarter
Fijn dergelijke reacties, maar helaas geen antwoord op mijn vraag. Op dit moment zijn er met Ziggo TV online een aantal programma's niet terug te kijken, heeft waarschijnlijk met rechten te maken. Als ik zo een programma met de Next opneem is het dan gegarandeerd, dat ik die opname dan wel terug kan kijken?
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Een opname die je met de Next opneemt is 99% terug te kijken en kan je gewoon bekijken.

Een replay programma staat een datum bij wanneer deze vervalt, en als er rechten aan verbonden zijn kan het zijn dat dit dus te bekijken valt dan ben je gebonden aan de regels.
Steefb
Level 20
Als je je vraag duidelijk stelt, is er kans dat je een antwoord krijgt wat je wil groter.

Opgenomen programma's zijn nog een jaar terug te kijken. Je kunt vrijwel elk programma opnemen, behalve enkele regionale zenders en uitzendingen langer dan 12 uur (bug waaraan gewerkt wordt).
De programma's die je niet kunt terugkijken kun je dus wel opnemen.

Er gaat sporadisch wat fout, maar dat heeft niet iets met rechten te maken.
Programma's die afgelopen zijn kun je niet alsnog opnemen.
Rene F
Level 10
Hallo YvoBouman ,

Voor iemand die naar het zich laat aanzien nog geen Next heeft, is je afwijzing van de antwoorden van de helpers mèt een Next behoorlijk stellig.

Kan https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210 je misschien overtuigen ?

Het werkt als een zonnetje ??
0 Kudos