skibeest

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Opnames online niet beschikbaar

Tot gisteren kon ik via mijn iPhone of laptop met ZiggoGo opnames terug kijken. Vanochtend zie ik in de app onder bewaard de tab Opnames niet meer (alleen kijklijst, verder kijken en gehuurd zijn nog zichtbaar). In de browser is de tab nog wel aanwezig maar krijg ik de melding: Opnames zijn online niet beschikbaar met dit abonnement

 

Heeft Ziggo de mogelijkheid tot opnemen uit het abonnement gehaald? En dat zonder waarschuwing?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!

Gezien de vele meldingen is het overduidelijk dat er iets niet goed gaat! Onderstaande storing is op dit moment dan ook bij ons bekend. 

Wanneer je inlogt op de Ziggo GO app of op Ziggogo.tv krijg je opnieuw een melding voor het verzamelen van kijkgegevens en het doen van aanbevelingen. Ook als je deze reeds geaccepteerd of geweigerd had. Dit wordt veroorzaakt doordat het klantprofiel niet ingeladen wordt. Hierdoor zijn ook je bookmarks, kijk verder en opnames leeg. Deze kun je momenteel dus niet online kijken. Ook de verschillende profielen die je hebt aangemaakt zijn op dit moment niet beschikbaar. Het probleem is in onderzoek en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je gebruik maken van de mediabox om de opnames te bekijken. 

Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PV1

Je was mij al voor! Ik heb inderdaad bericht gekregen dat bovenstaande storing is opgelost. Heel erg bedankt voor jouw bevestiging! 🙂

 

Bekijk in context

19 Reacties 19
skibeest
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ter aanvulling: de opnames zijn nog wel beschikbaar op de Next

Wat ook niet meer werkt is het inplannen van opnames vanuit ziggogo. De optie tot opnemen is gewoon niet meer beschikbaar.

Dirkjanu

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hier hetzelfde. Via mobile of web kan ik opgenomen programma's niet bekijken.

Chantal222

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb dit probleem ook online in de webbrowser of via de app kan ik de opnames niet meer zien, wel op de nextbox zelf. Ik krijg de melding "Opnames zijn online niet beschikbaar met dit abonnement" gisteravond kon ik nog met de app opnames terugkijken. 

Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Hier hetzelfde probleem. Best een fikse storing!

Molletje1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde! Gister nog programma's kjnnen kijken en vandaag niet meer. Als ik bij instellingen kijk bij mijn mediaboxen geeft ie aan je heb geen mediabox van ziggo! Apps afgegooid en opnieuw erop gezet maar maakt niks uit. Hopelijk word het snel opgelost!

babipangang61

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan ook sinds heden geen bewaarde opnames meer online via ziggo go bekijken

en bij instellingen staat dat ik geen mediaboxen van Ziggo heb????

normaal stond er een gedeeld account als ik aanmelde, nu staat mijn email adres

Wie lost dit op?

renebek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik constateer hetzelfde. Wel beschikbaar op de next box maar niet via de ziggogo app

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!

Gezien de vele meldingen is het overduidelijk dat er iets niet goed gaat! Onderstaande storing is op dit moment dan ook bij ons bekend. 

Wanneer je inlogt op de Ziggo GO app of op Ziggogo.tv krijg je opnieuw een melding voor het verzamelen van kijkgegevens en het doen van aanbevelingen. Ook als je deze reeds geaccepteerd of geweigerd had. Dit wordt veroorzaakt doordat het klantprofiel niet ingeladen wordt. Hierdoor zijn ook je bookmarks, kijk verder en opnames leeg. Deze kun je momenteel dus niet online kijken. Ook de verschillende profielen die je hebt aangemaakt zijn op dit moment niet beschikbaar. Het probleem is in onderzoek en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je gebruik maken van de mediabox om de opnames te bekijken. 

Sorry voor het ongemak!

PV1

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zo te zien is het probleem opgelost. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PV1

Je was mij al voor! Ik heb inderdaad bericht gekregen dat bovenstaande storing is opgelost. Heel erg bedankt voor jouw bevestiging! 🙂

 

Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Nou, nog niet helemaal hoor!

 

Als ik op mijn Android telefoon kijk in de app zie ik bij "Bewaard" bij Formule 1 staan "5 Afleveringen". Wanneer ik deze open zie ik inderdaad 5 afleveringen opgenomen en zie ik al de afleveringen staan die opgenomen zullen gaan worden.

Op de Ziggo Next box precies hetzelfde.

 

Echter, wanneer ik met de PWA app kijk, zie ik hetzelfde scherm, dat er 5 afleveringen beschikbaar zijn, maar wanneer ik er op klik krijg ik de volgende melding:

Plantje_0-1622008648159.png

 

Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

 Moet ik hier nu een nieuw topic voor openen? Dit wordt beschouwd als opgelost volgens mij

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Plantje

Wat gek dat het bij jou nog niet werkt. Is dat nu nog steeds zo?

Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Zeker!

Op de Next staan 5 opnamen bij Formule 1. En dit zie ik in de Windows PWA

Plantje_0-1622462620934.pngPlantje_1-1622462647947.png

 

Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Maar lijkt mij dus niet opgelost.... of wel?

Op de Next en in de Android app zie ik dat dit verdeeld is over 4 afleveringen in "Specials" en 1 aflevering in regulier. Die onderverdeling is er in de PWA niet. Vergeten in te bouwen?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Plantje

Je hebt helemaal gelijk, het probleem is nog niet helemaal opgelost en staat ook nog voor een gedeelte open. Ik heb jouw bericht doorgezet als voorbeeld naar ons onderzoeksteam en ik duim met je mee dat ook dit snel is opgelost. Sorry voor het ongemak!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@Plantje ik heb een update 🙂 Ik lees in de notitie van het ticket dat het probleem is opgelost. Wel met de kanttekening dat als er nog problemen zijn, de juiste afdeling hier graag voorbeelden van ontvangt. Heb je de afgelopen tijd dit probleem nog ervaren? 

renebek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen problemen meer ervaren. 

Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Het ziet er inderdaad naar uit, dat nu alle opnamen zichtbaar zijn. Mocht ik weer problemen tegenkomen, dan laat ik het (uiteraard met screen shots) weten.

Uitgelicht topic