Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
anjawagemakers
Level 2

Opnames kwijt Ziggo app

Ik ben ineens al mijn opnames kwijt via de Ziggo app. Hoe krijg ik deze terug?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @anjawagemakers  & @rojo,

Super naar als opnames ineens verdwenen zijn! Logisch dat jullie die weer terug willen.

Kregen jullie toevallig een foutmelding over een verdwenen Ziggo Go profiel? Deze storing is in de tussentijd gelukkig opgelost. De koppeling met je Mediabox is er weer en daarmee werken ook alle bijbehorende functies. Mocht je onverhoopt geen opnames zien, log dat even uit en daarna opnieuw in. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Door te wachten tot de storing met de koppeling tussen je abonnement en Ziggo Go opgelost is.

0 Kudos
rojo
Level 1

Hier ook alles  weg bij ziggo go bewaard zelfs mijn profiel is weg 

Wel gek dat wederom je niet kan vinden over storing bij ziggo

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het is niet bij iedereen en geen massale storing, zie hier de reacties van Ziggo:

Re: Ziggo GO app: Profielen zijn niet beschikbaar ... - Ziggo Community

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @anjawagemakers  & @rojo,

Super naar als opnames ineens verdwenen zijn! Logisch dat jullie die weer terug willen.

Kregen jullie toevallig een foutmelding over een verdwenen Ziggo Go profiel? Deze storing is in de tussentijd gelukkig opgelost. De koppeling met je Mediabox is er weer en daarmee werken ook alle bijbehorende functies. Mocht je onverhoopt geen opnames zien, log dat even uit en daarna opnieuw in.