1
Vraag
2
Reageer en help mee
hantayo

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Opnames Next verder kijken op Ziggo Go app: hij onthoudt niet waar ik was gebleven.

Als ik een opnames verder kijk op Ziggo Go app die ik op de Next heb opgenomen onthoudt niet waar ik was gebleven als ik al een stuk had gekeken op de tv. Dan moet ik elke keer vooruit zappen in de opname. Het heb het wel eens gemeld, het is nooit anders geweest. Geldt ook voor movies en series. Ik heb een iphone7. Iemand een idee?

13 Reacties 13
Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ligt volgens mij niet aan de telefoon. Gewoon via de Next en de tv onthoudt hij het ook niet waar hij gebleven is en gaat telkend helemaal terug naar het begin, waardoor ik iedere keer weer vooruit moet spoelen. Erg vervelend. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hey @hantayo

Wat vaag dat je deze problemen ervaart, ik heb net mijn eigen opnames via Ziggo Go gecheckt onder het kopje 'Bewaard -> Verder kijken' en hier starten mijn opnames zonder problemen op hetzelfde punt waar ik gebleven was. Ook via de opnames zelf is dit het geval. 

@Pletzers uit je bericht begrijp ik dat jij dit ook ervaart dus een vraag voor jullie beiden, zien jullie bij de opname via Ziggo Go wel de witte balk onderin waar je gebleven bent? En als je er dan op klikt loopt het spaak en begint de opname toch opnieuw? En kijken ervaren jullie dit probleem zowel via 'Opnames' als 'Bewaard' ? Ook ben ik benieuwd of het probleem zich voordoet via https://ziggogo.tv/ 

We zien de reacties wel verschijnen!

 

hantayo
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb alles getest en nu gaat het wel goed! 😳

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Dat is goed nieuws! 😄 Gelukkig maar, thanks voor de terugkoppeling. Ik hoop dat dat voor Pletzers ook het geval is. We gaan het hopelijk gauw lezen. 

hantayo
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dat is interessant. Ik ging net verder kijken op mijn tv. Opname begint een stukje terug. Dus blijkbaar is een test die je doet pas steekhoudend als er wat tijd tussen zit. Succes.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@hantayo

Dat is bijzonder. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er even contact gemaakt moet worden met de server. Heb je het eens getest door 5 minuten te wachten?

hantayo
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik kijk nu de serie War of worlds op movies & series, en elke keer moet ik zoeken wat ik was. Daar zit altijd meer dan vijf minuten tussen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@hantayo, een aantal vragen hoor.

Zet je de content eerst op pauze alvorens je afsluit en elders wil hervatten?
Ervaar je het ook nog steeds met de opnames?
Als je Replay TV pauzeert, werkt dit wel bij hervatten op andere apparaten?

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Het is via de tv.

Dat is een gele balk

Hij gaat nog altijd terug naar het begin bij opnames en bewaard. 

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Bij ons is het via de Next op tv.

Dat is een gele balk.

Gaat telkens terug naar het begin bij opnames en bewaard. 

hantayo
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja op pauze. Ik zal vd week eens goed opletten. Ik laat het weten.

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Kontakt met Ziggo gehad.

Het niet kunnen vooruitspoelen of, dat hij weer terug gaat naar het begin van de opname is een bug, die opgelost moet worden. Je ziet ook geen blokjes in de gele streep, waar de reclame komt.

Dit zou met de tijd gefixt worden. Tot dan moeten we ermee dealen. 

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik kijk niet via ziggo go, maar altijd op de tv. Blijft hetzelfde. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic