1
Vraag
2
Reacties
ScottishCloggy

Raadgever
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Opname-problemen: ESPN niet op te nemen via Ziggo GO

Ik heb al meerdere keren gebeld met Ziggo over het feit, dat ik via mijn laptop (Windows10 en verbonden met modem) en mijn telefoon en tablet (allebei minimaal Android 10 via wifi)  bij ESPN2, ESPN 3 en ESPN4  niet kan opnemen en via mijn media box next wel. Ik heb ESPN compleet en heb dit probleem voor de eerste keer op 18 juni gemeld maar er is nog steeds aan gedaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6025Posts
  • 1541Oplossingen
  • 2103Likes

Hi @ScottishCloggy

Zoals beloofd zouden we terugkomen als er een update was. Het probleem is onderzocht en de oorzaak is bekend. Het betreft een design fout in de app. Het gaat er uiteindelijk om wat het verwachte gedrag is voor zenders waar je een dagpas voor kunt bestellen. Dat stond nu niet goed (als in, je mag er geen opnames voor inplannen) en dat moet rechtgezet worden. Het enige nadeel is dat een design fout in de app meer tijd kost om op te lossen. Ik wil dan ook eerlijk aangeven dat dit best een tijdje kan duren. Wel houden we het ticket hier aan deze kant in de gaten en zullen we opnieuw een update delen als er meer bekend is. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
ScottishCloggy
topicstarter
Raadgever
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik bedoelde dat er nog steeds niets aan is gedaan.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 9292Posts
  • 1007Oplossingen
  • 8107Likes

Goedemiddag @ScottishCloggy, ik ben hier ingedoken en kan het probleem reproduceren. Dit laat ik verder onderzoeken! Zodra er een update is laat ik het weten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6025Posts
  • 1541Oplossingen
  • 2103Likes

Hi @ScottishCloggy

Zoals beloofd zouden we terugkomen als er een update was. Het probleem is onderzocht en de oorzaak is bekend. Het betreft een design fout in de app. Het gaat er uiteindelijk om wat het verwachte gedrag is voor zenders waar je een dagpas voor kunt bestellen. Dat stond nu niet goed (als in, je mag er geen opnames voor inplannen) en dat moet rechtgezet worden. Het enige nadeel is dat een design fout in de app meer tijd kost om op te lossen. Ik wil dan ook eerlijk aangeven dat dit best een tijdje kan duren. Wel houden we het ticket hier aan deze kant in de gaten en zullen we opnieuw een update delen als er meer bekend is. 

ScottishCloggy
topicstarter
Raadgever
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ok Cecilia, dan weet ik dat het inderdaad niet aan mijn instellingen bij laptop via de kabel. telefoon en tablet via de wifi of mijn instellingen bij de app zelf liggen. Ik zie de oplossing inzake het design met grote belangstelling tegemoet. Ik hoop wel, dat het probleem verholpen is voordat de Nederlandse voetbalcompetitie begint.

frankholland

Stamgast
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

en de voetbalcompetitie is begonnen en het probleem is dus NIET opgelost.

Op de next zelf kan ik alles opnemen . Op de APP (zowel android als iphone zowel gsm als tablet) kan ik alleen maar ESPN1 ( de gratis zender) opnemen. 2,3,4 niet ( HD kon al niet )

Op de laptop (Windows10) lukt t ook niet.

Heb dus alleen maar de optie öp kijklijst zetten". Terugkijken lukt wel, maar dan weet ik de uitslag al

Fijn geregeld. Volgende week op vakantie.

Moet ik weer bij mijn dochter zeuren om een KPN-Login van haar te mogen lenen.

Shame you..

ScottishCloggy
topicstarter
Raadgever
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb dit probleem op 18 JUNI 2022 (dus niet 2021, sarcastisch bedoeld)  gemeld, het is nu 21 augustus, dus ruim 2 maanden later en het probleem is nog steeds niet verholpen. Ik betwijfel de kundigheid van de IT-afdeling nou toch wel héél sterk. Ik vind het onderhand werkelijk een schande. Daarbij is het probleem van het heel langzaam en moeizaam opstarten van Ziggo go via de browser en via de app ook al ruim 2 maanden gaande en ook hier is nog steeds niets aan gedaan. Het is gewoon te belachelijk voor woorden! Verstaat Ziggo dit onder aan de klant denken!

frankholland

Stamgast
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo denkt maar aan één klant en dat is AJAX. 
En wij maar betalen

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5264Posts
  • 546Oplossingen
  • 2296Likes

@ScottishCloggy Dat we de laatste tijd geen update meer hebben gegeven betekent zeker niet dat er niets gebeurt, er staat een ticket open om dit probleem op te lossen maar zoals Cecilia eerder al aangaf kan dit wel een tijdje duren. Ik heb zojuist het ticket opnieuw gecheckt en ik heb op dit moment nog niet meer nieuws. Zodra dit nieuws er wel is dan zullen we van ons laten horen. Sorry voor het ongemak! 

ScottishCloggy
topicstarter
Raadgever
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik noem ruim twee maanden niet bepaald een "tijdje". Ik noem dat belachelijk lang. Hoe lang is er dan gedaan aan die bewuste update die alle ellende heeft veroorzaakt (het niet kunnen opnemen bij ESPN 2, 3 en 4, het trage dan wel soms onmogelijke opstarten van Ziggo go via de browser en via de app) 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 13496Posts
  • 1110Oplossingen
  • 3931Likes

@ScottischCloggy We snappen dat dit super vervelend is. En Ik ben met je eens dat dit al heel lang duurt, maar het probleem is absoluut onder de aandacht bij onze specialisten aan de hand van het ticket wat hiervoor nog openstaat. Zodra hierover een update is laten wij het via dit topic weten. Tot er zicht is op een oplossing is het advies om de de opnames op de Mediabox in te stellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates