1
Vraag
2
Reageer en help mee
Anoli222

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Opname in Ziggo go app NIET te zien op telefoon

Hallo , door problemen met mijn account ( buiten onze schuld om ) hebben wij bij Ziggo een ander emailadres moeten nemen met wachtwoord etc . Zo ook bij deze Community . Hoop nu echt hier een oplossing te lezen . Wij hebben de next mediabox ,  modem Arris  mijn opnamen zie ik terug op TV maar zijn niet te zien op mijn telefoon ( ziggo go app ) . Zelfs het kopje " opname "zie ik niet meer . Mijn lijsten zijn leeg . App verwijderd , opnieuw erop , next uitgeschakeld en weer aangedaan geeft geen resultaat . Vind dit erg frustrerend . Wie kan ons helpen . Ook op de laptop zijn de op namens niet te zien trouwens . 

92 Reacties 92
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

Log je overal met dezelfde Mijn Ziggo inlog gegevens in?

Anoli222
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

? Ik log in met mijn emailadres en wachtwoord ( mijn Ziggo ) 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Scotia

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Dat is heel fijn ! Misschien is er al ergens gereageerd maar dat zie ik niet meer omdat ik hier nu met mijn nieuwe inlog ben . Hoop dat er gekeken kan worden waar wij bij Ziggo zijn beland ( buiten onze schuld om ) . 

RoWi.

Level 20
  • 17737Posts
  • 748Oplossingen
  • 5991Likes

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Hi @Anoli222, @Scotia,

Zullen we in dit topic je probleem verder bespreken? Ik begrijp uit je berichten dat het nog steeds niet is gelukt. Je mist nog steeds de opnames en überhaupt het tabje.

Als je een programma in de toekomst selecteert, krijg je dan wel de optie om een opname in te plannen?

Anoli222
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Nee helaas !  Ik ben nu even druk dus reageer later weer . Ga wel voor een oplossing hoor 

Scotia

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Nee nergens een kopje opname ( wel toevoegen aan kijklijst ) . Ik begrijp echt niet dar mijn opnamens die wel.oo de tv te zien zijn niet in de app op telefoon . Ik zie ook bij instellingen mijn media box niet staat wat door iemand gevraagd werd . 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Helder, dank voor je reactie, @Scotia - Ik ga het terugkoppelen.

Anoli222
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Misschien is het mogelijk dat mijn eerdere vraag over dit onderwerp weggehaald kan worden ? Dit was mijn inlog voordat al de problemen begonnen . Vraag met nickname Scotia mag weg  , dit is nu Anoli222 geworden . Zo krijgen we geen verwarringen meer . Er was iemand die vertelde dat ik mijn next instellingen moet kunnen zien in de GO app op telefoon ? Dit zie ik niet , ook onder profiel krijg ik te zien dat deze niet beschikbaar zijn bij het abonnement van ons ? Inmiddels telefoon , modem , en next tijdje uitgehad en na 5 min weer aangezet . Geen resultaat . 

RoWi.

Level 20
  • 17737Posts
  • 748Oplossingen
  • 5991Likes

Als via de Ziggo Go app geen mediabox zichtbaar is dan gaat er iets mis op administratief nivo. Het gaat niet zozeer om de instellingen meer om het serie nummer. 

Zoals elders beschreven door @Karel. 

Als je in de ZiggoGo app linksboven op het (gedeeld) profiel symbool:ab_profielen:klikt en dan op instellingen :interface_go_instellingen: iets naar beneden op Mediaboxen klikt. Dan zie je de gekoppelde Next (mini) met serienummer (CA-ID). Die moet overeen komen met het smartcard nummer van de Next die je gebruikt. Dat kan je achter halen in “Mijn Ziggo” -> Producten -> Televisie -> Ziggo Mediabox Next -> Meer Info -> Details -> Smartcardnummer.

Scotia

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Zoals gezegd dit vind ik dus niet terug in de app . 

Garihd

Level 15
  • 1221Posts
  • 43Oplossingen
  • 664Likes

@Scotia  schreef:

Zoals gezegd dit vind ik dus niet terug in de app . 

Zover was dat al duidelijk. Maar staat de mediabox wel genoemd in de Mijn Ziggo omgeving?

Aangezien u blijkbaar een nieuwe inlog naam heeft moeten maken met naar ik verwacht wel hetzelfde klantnummer, moet achterliggend alles aan dat nieuwe Mijn Ziggo account worden gekoppeld. En zoals ik het nu lees en begrijp gaat het op dat punt mis, en kan dit alleen in de Ziggo systemen worden opgelost.

Scotia

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Denk dat ik morgen Ziggo moet bellen met deze evt oplossing . Ik heb inderdaad hetzelfde klant nummer gehouden , alleen ander email adres en inlog . Heb jij enig idee of ik dit ergens in kan zien bij " mijn Ziggo " ?.

Garihd

Level 15
  • 1221Posts
  • 43Oplossingen
  • 664Likes

@Scotia  schreef:

Denk dat ik morgen Ziggo moet bellen met deze evt oplossing . Ik heb inderdaad hetzelfde klant nummer gehouden , alleen ander email adres en inlog . Heb jij enig idee of ik dit ergens in kan zien bij " mijn Ziggo " ?.

Wat wilt u kunnen zien? 

De Mediabox zou uit mijn hoofd onder het tabblad producten en dan TV moeten staan. Mogelijk zelfs al in het eerste overzicht.

Anoli222
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Sorry maar wat wordt er bedoeld met "mijn Ziggo omgeving "? Waar zie ik dit of waar zou ik dit moeten zien ?

Garihd

Level 15
  • 1221Posts
  • 43Oplossingen
  • 664Likes

@Anoli222  schreef:

Sorry maar wat wordt er bedoeld met "mijn Ziggo omgeving "? Waar zie ik dit of waar zou ik dit moeten zien ?

Hiermee bedoel ik uw persoonlijke klantomgeving.  Zie deze link

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

Niet relevante info verwijderd.

Anoli222
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Dit zie ik inderdaad staan onder mijn producten en ook de extra tv zenders . Nergens zie ik staan dat er iets gekoppeld is . 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic