Bob_de_Bruijn

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oplossing bij geen geluid Ziggo GO

Vandaag had ik een vraag aan de klantenservice.

Ik kijk ziggo TV via ziggo go op mijn laptop (W10) door de Ziggo Go App te gebruiken.

Mijn geluid deed het niet. We kwamen er niet uit. Het resultaat was dat ik wel beeld had maar geen geluid.

En eigenlijk is het heel simpel. In de bijlage heb ik staan wat ik heb gedaan. Dus het is opgelost. 

9 Reacties 9
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Bob_de_Bruijn en welkom terug! Wat ontzettend fijn dat je de oplossing hebt gevonden! En helemaal top dat je deze handeling met ons deelt. Heel veel kijkplezier.

harryha

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit is nogal basic lijkt me, dat doe je als eerste. Ik heb het probleem ook op mijn Mac maar niets hoor, de ene dag goed de andere geen geluid.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@harryha frappant, want het zou natuurlijk goed moeten werken. Maar goed, techniek is soms een beetje raadselachtig.

Hoe gaat het op andere apparaten? En test je dit ook wel eens met een browser, dus niet via de App? 

harryha

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De laatste dagen komt het herhaaldelijk voor. Gisteren was het na 2 uurtjes weer werkend op hetzelfde apparaat (iMAC). Internetsnelheid was continu ok overal. Lijkt toch iets te maken te hebben met de server ?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@harryha ja, dat lijkt dan wel zo. Hoe is het afgelopen dagen gegaan? Heb je een update voor ons?

harryha

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gisteravond onder het voetbal kijken was de app ineens uit de lucht, zowel bij ipad als gsm. Na een kwartier nog steeds iet werkend, ben toen maar verdergaan kijken op de tv

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @harryha, sorry voor de late reactie: dat was vorige week inderdaad een storing aan onze kant, gelukkig was die snel weer opgelost. Mocht je komende tijd toch nog tegen problemen met het geluid aanlopen, horen we het graag!

harryha

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inderdaad wat late reactie...kunnen jullie niet gewoon pro-actief communiceren wanneer er een storing is, dat voorkomt veel zoekwerk en ergernis.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Het kan voorkomen dat we soms wat later reageren vanwege de drukte, ten slotte zijn we allemaal maar mensen @harryha. Mocht je nog storingen ervaren dan horen we het graag en anders sluiten we dit bericht. Dan wens ik je een schitterende dag toe en maak er wat moois van. 

Uitgelicht topic