Sinds kort kan ik, als ik via Ziggogo app op mijn telefoon (iphone 12, ja app is meest recent geüpdatete) een opgenomen film wil kijken deze melding :
de film is WEL te zien via de next mini, maar wat ik ook probeer (app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, uit en ingelogd) niets werkt.
als ik scroll door de film dmv de scrollbar onderin, zie je wel de beelden in een klein kader, maar afspelen : ho maar..
Films/series pas in december opgenomen dus zijn nig beschikbaar…
ziggowebcare kent noch het probleem, noch de foutcode en verwees me naar de specialisten alhier… help! 😃
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vaak krijg je dit soort meldingen als je gebruik maakt van een VPN, iCloud+, proxy of virusscanner zet die dan eens uit of verwijder die apps. Virus scannners kunnen wel eens gebruik maken van ‘verborgen’ VPN of proxy.
Hallo Karel, nee ik gebruik geen VPN, virusscanner oid, want zit op mn iphone, gewoon thuis via de wifi. Geen enkele vpn/proxy app geinstalleerd
Hi @Bommetje999 , welkom op de Ziggo Community!
Ik ben deze foutcode, in ieder geval op de Community, ook nog niet eerder tegengekomen dus je hebt een twijfelachtige primeur 😅 Helaas is er ook voor ons weinig nuttige info bekend hierover. Het is een foutcode die alleen voorkomt op Apple devices, maar onduidelijk is wat er precies fout gaat.
-Heb je dit alleen bij één specifieke opname en zo ja, wil je delen om welke opname dat gaat?
-Wil je eens kijken of het uitschakelen van ondertiteling verschil maakt? (Via Profiel > Instellingen > Geluid en Ondertiteling > Ondertitels uit)
-Probeer de opname eens vooruit te spoelen op je Mediabox (> 5 minuten), dan te pauzeren en vervolgens "verder kijken" kiezen op je telefoon
Hallo Alex,
heb dit bij meerdere opnames, valt wel op dat enkel films opgenomen in December 2024 dit probleem hebben bijv : James Bond - Spectre van 10/12/2024 van RTL 7.
helaas werken beide tips niet…
Zuur! Dan ben ik ook even door de opties/mogelijke workarounds heen, ik weet niet waar dit door veroorzaakt wordt. Ik ga het intern voorleggen en hoop meer te weten te komen. Mocht er aan jouw kant iets veranderen, laat het uiteraard ook weten.
Deze fouten worden mogelijk gemeld mogelijk de (geintegreerde) AVplayer van AVfoundation gebruikt door ZiggoGO. En als dat hierdoor komt dan kunnen alleen de developers van ZiggoGO dit oplossen of verklaren waarom dit optreed bij gebruik van je opname lijst (playlist).
Heb alleen hele oude meldingen kunnen terugvinde van deze foutmelding. Zie: https://forums.developer.apple.com/forums/thread/40791 en https://stackoverflow.com/questions/35856250/avplayer-throwing-internal-error-restarting-too-far-ahe...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.