1
Vraag
2
Reageer en help mee
cbetman

Raadgever
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ontbrekende afleveringen bij opnemen serie

Ik loop er regelmatig tegenaan dat bij het opnemen van een volledige serie er afleveringen ontbreken ... da's niet zo fijn, want dan heb ik ook geen zin meer om de serie te kijken.

In onderstaand voorbeeld betreft het afl 6 van Red Light die ontbreekt, en zelfs 2 van de 4 afleveringen van Doodstil (2 en 4 ontbreken).

 

Ik lees op het forum dat wel meer mensen dit probleem ervaren. Een van topics werd in maart afgesloten (ik kan er iig niet meer op reageren) met de opmerking van Ziggo dat er een andere EPG-leverancier genomen gaat worden, waarmee het probleem hopelijk verleden tijd is. Maar we zijn bijna een half jaar verder en bij mij gaat het nog steeds fout.

Ziggo ... is / wordt dit probleem daadwerkelijk aangepakt?

 

cbetman_0-1629485864253.png

 

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59240Posts
  • 3977Oplossingen
  • 14750Likes

Het andere topic is gesloten, omdat het onoverzichtelijk werd, nu zijn er 3 topics waar je fouten in de gids, mislukte opnames kunt plaatsen of de discussie mee kunt voeren.

Die topics worden met grote regelmaat door Ziggo bekeken en problemen worden meegenomen en zo mogelijk nog gecorrigeerd.

 

< Volg hier de updates en discussieer mee > 

 

< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven > 

 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates