1
Vraag
2
Reacties
Piep de Muis

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Online TV kijken werkt niet meer

Ziggo Go zegt ineens zowel in de app als in de browser dat ik een abonnement nodig heb voor alle zenders. Ik snap hier niks van want gisteren werkte het prima. Ik log in bij Mijn Ziggo en ik zie bij mijn producten toch echt een TV-abonnement staan met Ziggo Go.

Kan het samenhangen met de wijziging van internetabonnement van onlangs? Lijkt mij niet toch? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Piep de Muis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

dag @Marije 

Ja, inmiddels werkt het weer, ik had mijn wachtwoord gewijzigd, daarna poosje gewacht met inloggen, toen wetkte het weer, fijn.

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9811Posts
  • 582Oplossingen
  • 2693Likes

waarschijnlijk staat er iets niet goed in het administratiesysteem een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen.

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Piep de Muis

Wat stom dat je ineens een melding krijgt dat je een abonnement nodig hebt, terwijl je gewoon een abonnement hebt. Ik kan mij voorstellen dat je hier behoorlijk van in de war raakt en ik schiet je dan ook graag te hulp. 

Je hebt bij Ziggo een Kabel TV abonnement, zie ik. Je moet hiermee zeker ook in Ziggo GO tv kunnen kijken. Alleen acties als terugkijken werken niet, daarvoor heb je minimaal een TV Start abonnement nodig. Het is best wel mogelijk dat het wijzigen van het internet abonnement even voor een administratief foutje heeft gezorgd, maar dat zou dan ook binnen 24 uur weer opgelost moeten zijn. 

Werkt het inmiddels wel weer of krijg je nog steeds bij alle zenders dezelfde melding? 

Piep de Muis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

dag @Marije 

Ja, inmiddels werkt het weer, ik had mijn wachtwoord gewijzigd, daarna poosje gewacht met inloggen, toen wetkte het weer, fijn.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hartstikke fijn dat je weer helemaal in de lucht bent. Dankjewel voor je terugkoppeling hier en weer heel veel kijkplezier, @Piep de Muis! 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic