Vraag
Reacties
Oplossing
Cleeffj
Level 1

Online TV kijken via Ziggo GO geeft foutmelding -11819

Eerst kon ik helemaal niet tv (terug)kijken of opnames afspelen met Ziggo go op mijn iPad iOS 18.2. Was niet toegestaan stond er dan.

Vandaag lukte het opeens wel tot 11819 verscheen. Na verwijderen en weer installeren van de Ziggo go app ging het weer even goed. Maar zie regelmatig 11819. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Foutcode 11819 bij terugkijken van programma's en ... - Ziggo Community

Community Moderator @Alex schreef:

gisteren

Allereerst dank voor alle nieuwe voorbeelden. We blijven dit verzamelen en doorzetten om zowel de impact duidelijk te maken, alsook hopelijk het onderzoek te versnellen. Hoewel ik in sommige reacties lees dat dit probleem al jaren speelt, herkennen wij het sinds iOS 18 en de versies daarna. Dat is ook wanneer dit topic is gestart.

Eén van de mogelijke oorzaken die onderzocht wordt, is wanneer er op de achtergrond van technisch profiel wordt gewisseld (niet te verwarren met je kijkprofiel). Dit gebeurt onder andere als je verbinding bijvoorbeeld tijdelijk iets minder is; normaal gesproken zou dan de kwaliteit van het beeld kortstondig minder worden, maar nu lijkt dat de resulteren in deze foutcode. Het zou ook verklaren waarom je er de ene keer soms meer last van hebt dan de andere keer. Of dit dé oorzaak is en/of er meerdere oorzaken zijn: Er is helaas geen workaround of oplossing bekend op dit moment. Als er wel meer informatie bekend is, delen we dat uiteraard direct.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Foutcode 11819 bij terugkijken van programma's en ... - Ziggo Community

Community Moderator @Alex schreef:

gisteren

Allereerst dank voor alle nieuwe voorbeelden. We blijven dit verzamelen en doorzetten om zowel de impact duidelijk te maken, alsook hopelijk het onderzoek te versnellen. Hoewel ik in sommige reacties lees dat dit probleem al jaren speelt, herkennen wij het sinds iOS 18 en de versies daarna. Dat is ook wanneer dit topic is gestart.

Eén van de mogelijke oorzaken die onderzocht wordt, is wanneer er op de achtergrond van technisch profiel wordt gewisseld (niet te verwarren met je kijkprofiel). Dit gebeurt onder andere als je verbinding bijvoorbeeld tijdelijk iets minder is; normaal gesproken zou dan de kwaliteit van het beeld kortstondig minder worden, maar nu lijkt dat de resulteren in deze foutcode. Het zou ook verklaren waarom je er de ene keer soms meer last van hebt dan de andere keer. Of dit dé oorzaak is en/of er meerdere oorzaken zijn: Er is helaas geen workaround of oplossing bekend op dit moment. Als er wel meer informatie bekend is, delen we dat uiteraard direct.

PaulRobert
Level 3

Steefb, bedankt voor de info,

prb

0 Kudos
PaulRobert
Level 3

Opnieuw weer regelmatig 11819 lijkt weer toe te nemen !

0 Kudos
PaulRobert
Level 3

Build: 5.15.10707+15726
Device: iPad Pro 12.9 4th gen
Video Player: Unknown
Conviva: 4.0.41
Connection Type: WiFi - (N/A)
Customer HH: 13804089_nl
Mqtt Broker Status: CONNECTED
Device IP: 192.168.178.245
CPE ID: E0B7B1-APLSTB-300250448804

Mqtt Cpe Status: OFFLINE
Last MQTT status check: 2025-01-05 14:03:38 GMT+01:00
OV: 4.2.33
OV Engine State: AUTH_FAILURE
OV Device Name: 0645933B-8541-4EFC-81CA-3786A0F14F83
OV Power Status: OK
OV Network Status: OK
OV Disk Status: OK
OV Download Enabled: false

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je gegevens @PaulRobert. Ik wil je aanraden om het centrale topic in de gaten voor updates. Als er nieuws is, dan zal dat daar worden gedeeld. 

De laatste update die mijn collega Alex daar heeft gedeeld is van afgelopen dinsdag: ''Eén van de mogelijke oorzaken die onderzocht wordt, is wanneer er op de achtergrond van technisch profiel wordt gewisseld (niet te verwarren met je kijkprofiel). Dit gebeurt onder andere als je verbinding bijvoorbeeld tijdelijk iets minder is; normaal gesproken zou dan de kwaliteit van het beeld kortstondig minder worden, maar nu lijkt dat de resulteren in deze foutcode. Het zou ook verklaren waarom je er de ene keer soms meer last van hebt dan de andere keer. Of dit dé oorzaak is en/of er meerdere oorzaken zijn: Er is helaas geen workaround of oplossing bekend op dit moment. Als er wel meer informatie bekend is, delen we dat uiteraard direct.''

0 Kudos