1
Vraag
2
Reacties
Evdb2010

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuiste Mediabox XL in Ziggo GO app

Ik heb sinds 14 dagen een nieuwe Ziggo Mediabox XL box (oude was defect).
Alles werkt goed met uitzondering van mijn Ziggo GO App op de iPad én op mijn Samsung S7.
Op één of andere manier kan de App geen contact meer maken met de Mediabox XL.
Ik kan wel gewoon televisie kijken met de app maar iets instellen om op te nemen of gebruik maken van de afstandsbediening werken niet. Ik heb de app al een aantal keer verwijdert en opnieuw geïnstalleerd op beide devices maar de app kan de mediabox niet vinden! Ook heb ik de mediabox al een aantal keren aan/uit gezet.

Weet iemand hier een oplossing voor want het heeft altijd gewerkt?
Alvast bedankt.:thumbsup_tone2:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Erwin,
Als dat verkeerd staat, kun je het niet zelf aanpassen, want dan is er iets in de systemen niet doorgelopen. Hiervoor moet je dan bellen naar de klantenservice of wachten tot een moderator het voor je doet. Moderators komen eens in de werkdagen langs, dus als je wacht op een moderator kan het wat langer duren dan wanneer je belt naar de klantenservice.

Laat je het weten hoe het ervoor staat?
Voor de zekerheid: de serienummers niet delen 😉

Evert

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De kans is groot dat de oude Mediabox XL nog in je Mijn Ziggo staat.
Als je inlogt op Mijn Ziggo, dan gaat naar Producten, naar beneden scrolt tot je de Mediabox XL ziet, dan klikt op Instellingen, dan zie je daar het serienummer staan. Komt dat serienummer overeen met het CA ID nummer op de sticker die onderop de nieuwe Mediabox XL zit?
Het CA ID nummer heeft trouwens 2 cijfers meer dan het serienummer in Mijn Ziggo.

Groet,
Evert
Evdb2010
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Evert, alvast bedankt voor je antwoord. Ik ga dadelijk als ik thuis ben direct kijken. Stel dat dit het geval is hoe krijg ik dit aangepast in Mijn Ziggo?

Groet,
Erwin
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Erwin,
Als dat verkeerd staat, kun je het niet zelf aanpassen, want dan is er iets in de systemen niet doorgelopen. Hiervoor moet je dan bellen naar de klantenservice of wachten tot een moderator het voor je doet. Moderators komen eens in de werkdagen langs, dus als je wacht op een moderator kan het wat langer duren dan wanneer je belt naar de klantenservice.

Laat je het weten hoe het ervoor staat?
Voor de zekerheid: de serienummers niet delen 😉

Evert
Evdb2010
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Evert,

Nou ontzettend bedankt je had helemaal gelijk. Nummers kwamen inderdaad niet overeen.
Even gebeld met 1200 en inderdaad ze moesten mijn account nog even “completen”!
Dus met één druk op de knop was dit gebeurt.

Dus helemaal top!?
Groet, Erwin
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Goeiemorgen!

Super! Mocht je dan nu nog steeds geen opnames kunnen instellen, dan is het opnieuw installeren van de app voldoende.

Veel plezier!

Evert
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Jij hebt je weg al gevonden op de Community zo te zien, Evdb2010 😉 Mooi dat alles nu weer goed staat! Bedankt voor je inzichten, Evert96!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic