Vraag
Reacties
Oplossing
glimlachjes
Level 1

Ondertitels voor doven/slechthorenden niet meer uit te zetten

Ben op vakantie en de Ziggo Go app is erg prettig om af en toe TV te kijken. Vandaag was ik een beetje de app aan het bekijken en opties aan het proberen.

Bij Nederlandse zenders is er rechtsboven een tekstballonnetje. Als je er op klikt blijk je de ondertiteling voor doven en slechthoreneden aan- en uit te kunnen zetten. Prachtige service voor deze doelgroep.

Echter, nadat ik hem 1X had aangezet, en daarna meteen weer uit, floept de ondertiteling bij iedere zenderwisseling of nieuwe start van het programma meteen weer aan. Dit is echt niet te harden want je moet constant dat menutje induiken. Ik ben niet slechthorend en wil deze functie helemaal niet, ben er nu wel constant mee opgescheept!

Dit lijkt echt een bug, hopelijk kunnen jullie dit verhelpen.

Philip
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Met welk systeem kijk je de app?
In Windows kun je in instellingen apps de app Opnieuw instellen.
Je moet daarna wel opnieuw inloggen.
Mogelijk dat deze optie dan weer uit is.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Met welk systeem kijk je de app?
In Windows kun je in instellingen apps de app Opnieuw instellen.
Je moet daarna wel opnieuw inloggen.
Mogelijk dat deze optie dan weer uit is.
0 Kudos
Sander
Community Developer
Community Developer
glimlachjes Bedankt dat je dit onderwerp aan de kaak stelt. Heeft het voorstel van Be rt geholpen?
0 Kudos
glimlachjes
Level 1
Topicstarter
Beste Sander,

ja het hielp meteen. Ik was al van plan de app opnieuw te installeren maar de truc van Be rt was wat sneller.

Er zit duidelijk een bug in de app, namelijk dat op een dieper niveau dan de direct actieve zender de doven/slechthorende ondertiteling niet meer is uit te zetten zonder alle instellingen terug naar default te zetten. Moeten jullie echt even naar kijken.

Verder wel een toffe app, dat Ziggo Go, zo op vakantie.

Groeten,
Philip