Op mijn android telefoon werken de ondertitels goed bij een opgenomen programma (Buitenhof). Op mijn Ipad kan ik ze niet instellen bij hetzelfde programma.
Zie foto
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @ herfst14, het duurde even maar we hebben een antwoord. Het ticket dat gelogd is voor jou, geldt voor Android apparaten 🙈, en we hebben inmiddels nieuwe informatie.
Er is geen doven- en slechthorenden ondertiteling op iOS-apparaten beschikbaar bij Replay TV en opnames. Dit is helaas 'as designed' op dit moment en dus klopt het dat je dit niet aan- of uit kan zetten. Bij Live TV heb je dit wel, net als bij 'ingebakken' ondertiteling (bij bijvoorbeeld Engelse programma's).
Het betreft dus geen storing hier. Uiteraard werken we er wel aan om dit beschikbaar te maken in de toekomst, maar dat is helaas nog even afwachten.
Excuses voor het ongemak!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb even de proef op de som gedaan op me Macbook en daar krijg ik in Aflevering van afgelopen zondag 28 Mei geen ondertiteling als ik deze aanzet. Het klopt ook bij deze en zal vragen of een Medewerker hier naar kan kijken dan komen ze spoedig dit topic in en je verder helpen.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @herfst14, zeer vervelend dat de ondertiteling niet goed werkt, voor sommige TV-programma's is het wel fijn als de ondertiteling goed aanstaat.
Dit probleem is bij ons bekend, meerdere klanten geven aan dat ondertiteling niet werkt bij opnames en Replay TV waarbij het bij 'live' TV wel werkt. Dit probleem is in onderzoek en we ontvangen graag voorbeelden. Zou je de volgende gegevens willen doorgeven:
Probleem omschrijving inclusief eventuele foutcode(s):
Welke zender:
Titel van het programma:
Datum + tijdstip van de uitzending:
Komt het probleem voor bij alle programma’s:
Komt het probleem ook voor op Ziggo GO:
Mocht je het bij meerdere programma's ontdekken, dan mag je die ook meegeven.
@Danitsja ik heb voor TS 2 filmpjes gemaakt van Buitenhof van Zondag 28 Mei 2023
Probleem omschrijving inclusief eventuele foutcode(s): Geen Ondertiteling
Welke zender: NPO 2
Titel van het programma: Buitenhof NPO2
Datum + tijdstip van de uitzending: Zondag 28 mei 2023
Komt het probleem voor bij alle programma’s: Nee niet allemaal
Kom
Opmerking:Openbaar Video met Apple wordt Code niet toegestaan, geeft foutmelding als Privé Video maar staat Openbaar in mijn Youtube.
Probleem omschrijving inclusief eventuele foutcode(s): Ondertiteling
Welke zender: NPO 2
Titel van het programma: Buitenhof NPO2
Datum + tijdstip van de uitzending: Zondag 28 mei 2023
Komt het probleem voor bij alle programma’s: Nee niet allemaal
Komt het probleem ook voor op Ziggo GO: Ja dit speelt op de Ziggo Go
Getest op de Samsung Galaxy Tab A7 Lite met ondertiteling
Getest op de Next Mini en ook met Ondertiteling
Dankjewel @Dave en @herfst14 . Ik heb beide voorbeelden doorgezet naar het escalatieteam. Zij gaan er verder mee aan de slag.
@herfst14 lever de volgende keer wel het voorbeeld in volgens het template dat Danitsja heeft gestuurd in het topic. Op die manier kunnen wij het dan gelijk goed aanleveren en hebben we alle relevante informatie onder elkaar.
@Marije Dit is al een tijdje bij Apple het geval met ondertiteling en met Android en de Next Mini en Android Chromecast gaat alles prima, maar als je de Ziggo Go via Apple gebruikt dan stuit men op deze dingen, wellicht zou je Paul of Anne even kunnen informeren ik heb namelijk ook aan hun project meegedaan, en we dachten dat de meeste Bug's op Apple er wel uit waren maar helaas, Apple Blijft aan het emmeren. Dit is niet de fout van klant of Ziggo dit ligt echt bij Apple en combinatie Ziggo Go en Ziggo GO TV.
@Jacob dank voor bericht
Goedemiddag @ herfst14, het duurde even maar we hebben een antwoord. Het ticket dat gelogd is voor jou, geldt voor Android apparaten 🙈, en we hebben inmiddels nieuwe informatie.
Er is geen doven- en slechthorenden ondertiteling op iOS-apparaten beschikbaar bij Replay TV en opnames. Dit is helaas 'as designed' op dit moment en dus klopt het dat je dit niet aan- of uit kan zetten. Bij Live TV heb je dit wel, net als bij 'ingebakken' ondertiteling (bij bijvoorbeeld Engelse programma's).
Het betreft dus geen storing hier. Uiteraard werken we er wel aan om dit beschikbaar te maken in de toekomst, maar dat is helaas nog even afwachten.
Excuses voor het ongemak!
@Danitsja hartelijk bedankt voor je antwoord en de gedane moeite
Tot zo ver, graag gedaan @herfst14! Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk toegevoegd, maar een concrete datum heb ik helaas niet voor je.
Ik wil je in ieder geval een schitterende avond toewensen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.