Als je in de programmagids van Ziggo Go app voor Apple TV helemaal naar beneden scrolt dan is het onderste kanaal niet zichtbaar omdat de beschrijving van het tv programma in de weg zit. Het zou mogelijk moeten zijn om ietsje verder door te scrollen zodat de onderste zender ook zichtbaar is. (Het is beter om niet de omschrijving kleiner maken want die is precies groot genoeg en het moet leesbaar blijven.) Als workaround heb ik nu in mijn profiel helemaal onderaan de programmagids een kanaal geplaatst waar ik toch nooit naar kijk, maar dat is natuurlijk niet ideaal. Is dit een klus voor de programmeurs van Ziggo of weet iemand een andere oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helemaal duidelijk! Ik heb een collega gevraagd dit te reproduceren en inderdaad, bij hem is dit ook het geval. Lijkt dus te gaan om een kleine bug voor de Ziggo GO TV app op Apple TV. Bij het gebruik van een favorietenlijst merk je het natuurlijk nog eerder omdat je dan niet alle zenders voorbij hoeft voordat je dit probleem tegenkomt.
Ik maak er intern melding van, @J-O 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @J-O! Ik heb zelf geen Apple TV tot mijn beschikking en kan het daarom momenteel niet voor je testen, maar dit hoort natuurlijk niet zo te zijn. Heb je misschien de mogelijkheid een foto te maken van wat je ziet zodat we hier ook een duidelijk beeld bij hebben? De workaround die je hebt bedacht klinkt goed, maar dit is uiteraard geen definitieve fix voor dit probleem.
Als er anderen zijn die dit lezen en hetzelfde ervaren of misschien een oplossing hebben, laat het vooral weten hier! Zelf heb ik het nog even getest op mijn Xiaomi Mi Box S met Android TV en daarop speelt dit probleem in ieder geval niet.
Hoi Erik, aangehecht een foto. Zoals je kunt zien is de onderste zender (Ziggo Sport) maar half zichtbaar omdat de omschrijving van het programma er voor zit. Verder naar beneden scrollen gaat niet.
Helemaal duidelijk! Ik heb een collega gevraagd dit te reproduceren en inderdaad, bij hem is dit ook het geval. Lijkt dus te gaan om een kleine bug voor de Ziggo GO TV app op Apple TV. Bij het gebruik van een favorietenlijst merk je het natuurlijk nog eerder omdat je dan niet alle zenders voorbij hoeft voordat je dit probleem tegenkomt.
Ik maak er intern melding van, @J-O 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.