1
Vraag
2
Reacties
J-O

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Onderste zender niet zichtbaar in programmagids van Ziggo Go voor Apple TV

Als je in de programmagids van Ziggo Go app voor Apple TV helemaal naar beneden scrolt dan is het onderste kanaal niet zichtbaar omdat de beschrijving van het tv programma in de weg zit. Het zou mogelijk moeten zijn om ietsje verder door te scrollen zodat de onderste zender ook zichtbaar is. (Het is beter om niet de omschrijving kleiner maken want die is precies groot genoeg en het moet leesbaar blijven.) Als workaround heb ik nu in mijn profiel helemaal onderaan de programmagids een kanaal geplaatst waar ik toch nooit naar kijk, maar dat is natuurlijk niet ideaal. Is dit een klus voor de programmeurs van Ziggo of weet iemand een andere oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helemaal duidelijk! Ik heb een collega gevraagd dit te reproduceren en inderdaad, bij hem is dit ook het geval. Lijkt dus te gaan om een kleine bug voor de Ziggo GO TV app op Apple TV. Bij het gebruik van een favorietenlijst merk je het natuurlijk nog eerder omdat je dan niet alle zenders voorbij hoeft voordat je dit probleem tegenkomt.

 

Ik maak er intern melding van, @J-O 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @J-O! Ik heb zelf geen Apple TV tot mijn beschikking en kan het daarom momenteel niet voor je testen, maar dit hoort natuurlijk niet zo te zijn. Heb je misschien de mogelijkheid een foto te maken van wat je ziet zodat we hier ook een duidelijk beeld bij hebben? De workaround die je hebt bedacht klinkt goed, maar dit is uiteraard geen definitieve fix voor dit probleem.

 

Als er anderen zijn die dit lezen en hetzelfde ervaren of misschien een oplossing hebben, laat het vooral weten hier! Zelf heb ik het nog even getest op mijn Xiaomi Mi Box S met Android TV en daarop speelt dit probleem in ieder geval niet. 

J-O
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Erik, aangehecht een foto. Zoals je kunt zien is de onderste zender (Ziggo Sport) maar half zichtbaar omdat de omschrijving van het programma er voor zit. Verder naar beneden scrollen gaat niet.DA85512A-DFBF-47EB-8ADC-DD87CFBF9B8A.jpeg

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helemaal duidelijk! Ik heb een collega gevraagd dit te reproduceren en inderdaad, bij hem is dit ook het geval. Lijkt dus te gaan om een kleine bug voor de Ziggo GO TV app op Apple TV. Bij het gebruik van een favorietenlijst merk je het natuurlijk nog eerder omdat je dan niet alle zenders voorbij hoeft voordat je dit probleem tegenkomt.

 

Ik maak er intern melding van, @J-O 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic