Hi @Denys,
Ik hoop het toch nog wat te kunnen verduidelijken: De Ziggo GO app ondersteunen we niet voor Chromebooks. Dat hoeft niet te betekenen dat het niet werkt, of altijd goed is gegaan, alleen dat de app hier niet voor wordt ontwikkeld. Dat betekent ook dat we bij problemen helaas niet zoveel kunnen betekenen, zoals nu het geval is. We ondersteunen Chromebooks alleen voor de browser-variant, waar downloaden helaas niet mogelijk is.
Ik zie ook nog wat onduidelijkheid over het downloaden in het algemeen, want ook @RoWi. leek tegen problemen aan te lopen. Als je downloads op een apparaat hebt, moet de app nog ingelogd zijn, wil je hier gebruik van kunnen maken. Het maakt niet heel veel uit of er daadwerkelijk een download is of niet, maar hij zal je hier wel normaal naar toe verwijzen. Als je op wat voor manier bent uitgelogd, kun je er geen gebruik van maken. We moeten namelijk weten aan welk account het is gekoppeld, de downloads worden niet zonder restrictie lokaal opgeslagen. De knop 'sla inloggen over' is niet bedoeld voor downloads, dus jouw omschreven gedrag klinkt zoals het hoort @RoWi.; ook daar is een verbinding voor nodig.
Wat dus ook de crux van het probleem lijkt te zijn, is dat de Chromebook je automatisch uitlogt uit de app zodra jij geen verbinding meer hebt. En dan komen we terug bij het eerste deel van het verhaal: Helaas kunnen we dat verder niet onderzoeken. Ik heb het voor de zekerheid hier op wat mobiele apparaten getest, waar het zonder problemen werkt.