basscrusher

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nvidia Shield stream probleem ziggo

Goedendag!

 

Ik zal proberen om het probleem zo eenvoudig mogelijk te formuleren.

 

Thuis bij een vriend welke een KPN abonnement heeft streamen wij in een mancave op een beamer.

 

In de mancave staat ook een UNIFI wifiversterker welke op het netwerk is aangelsoten en werkt naar behoren.

 

Wij gebruiken dan een ziggoaccount van een vriend om hier altijd de formule 1 live te streamen, dit werkt altijd prima via een chromecast. ECHTER wij hebben nu inmiddels een Nvidia Shield steamer gekocht en aangesloten, als wij nu willen gaan streamen geeft deze een foutmelding dat het niet is toegestaan via het netwerk. Ben zelf best technisch aangelegd al kom ik hier nu niet uit. Ik zal een foto toevoegen van de melding die er in beeld komt. Hoop dat er iemand is die dit herkent en weet wat te doen zodat ik wel kan streamen via de Nvidia Shield.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sebas

IMG-20211114-WA0007.jpg

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De gewone Chromecast en de Ziggo Go TV app op de Nvidia hebben andere rechten.

Wat je wil kan enkel via een Ziggo aansluiting zie dit topic.

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

basscrusher
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via de chromecast werkt het wel gewoon goed via de kpn verbinding en het leenaccount van Ziggo? Alleen met de nvidia pakt die hem niet.

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@basscrusher  schreef:

Via de chromecast werkt het wel gewoon goed via de kpn verbinding en het leenaccount van Ziggo? Alleen met de nvidia pakt die hem niet.


@basscrusher laat ik het zo schrijven de KPN app voor smart tv's zal niet werken op een Ziggo of Tmobile verbinding om dezelfde reden dat de Ziggo Go TV app alleen werkt op een Ziggo internetverbinding. Deze versie zijn enkel bedoeld voor een tweede TV thuis, ook met de nieuwste Chromecast gebaseerd op android/Google TV zal de Ziggo go TV app niet werken op een KPN lijn.

 

De gewone Ziggo go app, waarmee we via de 'gewone'  Chromecast kunnen streamen is wel voor onderweg bedoeld.

 

basscrusher
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beidehandje! Sluit deze dan...

Uitgelicht topic