J.A.W.

Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nog steeds geen (Duitse) ondertiteling op ZDF via ZiggoGo

@Paul Een paar maanden heb ik dit voor het laatst aangekaart, en het zou aan de betreffende Ziggo-dienst worden doorgegeven. Helaas is er nog niets veranderd en is er nog steeds geen (Duitse) ondertiteling op ZiggoGo, nu weer niet bij de film "Mordschwestern" (vrijdagavond, 20:15 uur), terwijl op de ZDF-site staat aangegeven dat de film wel is ondertiteld. De afgelopen tijd heb ik meer van dit soort gevallen geconstateerd, maar ik ging ervan uit dat het verholpen zou worden: nee dus.

 

Hier is het vorige topic: Re: Geen ondertiteling ZDF en TV5 op ZiggoGo - Ziggo Community

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
J.A.W.
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Paul Ik krijg nu op ZDF en ARD ondertitels op ZiggoGo als deze op die kanalen op het internet ook beschikbaar zijn.

Bekijk in context

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@J.A.W. Langs deze weg even een update van onze kant. Voor het probleem met de ondertiteling is inmiddels een intern ticket aangemaakt waarop onze video engineers acties zullen ondernemen. Zodra er een terugkoppeling is op dit ticket, en duidelijk is wanneer dit opgelost wordt laten wij het uiteraard weten. We nemen je klacht dus absoluut serieus en achter de schermen werken we hard aan een oplossing. 

7 Reacties 7
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @J.A.W.

Goed dat je hiermee even opnieuw aan de bel trekt. Ik zie dat dit n.a.v. je eerdere topic is doorgegeven aan de ontwikkelaars. In een eerdere terugkoppeling werd aangegeven dat ZDF geen ondertiteling heeft, en dat alleen bepaalde programma's beschikken over slechthorenden ondertiteling en dus geen reguliere ondertiteling. Dit spreeks de informatie op de website van ZDF dus weer tegen.  Om deze reden heb ik de kwestie even opnieuw onder de aandacht gebracht met de vraag hoe het precies zit met de ondertiteling van ZDF via Ziggo GO. Ik laat het weten zodra ik hierop een antwoord heb. 

Even als aanvullende vraag; heb je ook gekeken hoe het zit met de ondertiteling op het moment dat je via de Mediabox (XL/Next) kijkt?

J.A.W.
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Goedemiddag.

 

Het is onzin dat ZDF geen ondertiteling zou hebben, die hebben ze wel degelijk, zoals inderdaad ook op hun website bij diverse programma's, inclusief films, te zien is. Verder wijs ik er op dat programma's die in de ochtend door ZDF en ARD gezamenlijk worden uitgezonden - zoals ook in mijn eerdere draad is aangegeven (zie de link hierboven) - zijn ondertiteld, maar via ZiggoGo uitsluitend op de ARD, niet op het ZDF... De melding van Ziggo dat het ZDF geen of zelden ondertiteling heeft klopt dus niet. Ik heb dit al lang geleden aangekaart en krijg sterk de indruk dat ik aan het lijntje word gehouden, kennelijk interesseert het de afdeling van Ziggo die erover gaat, niet. Ik ben echter wel een betalende klant!

Nog iets: zoals ik ook al vaak heb aangegeven kijk ik ZiggoGo via een browser op mijn desktop PC of via de app op mijn Samsung A52 telefoon en niet via een TV; ook heb ik geen mediabox. Ik zet altijd de ondertiteling aan via het keuzemenu rechtsboven op het scherm.

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Goedemorgen 🙂 

We hebben nogmaals contact gezocht met de afdeling die hierover gaat. Ze hebben dit in onderzoek en ik hoop dat ik later meer informatie met jou kan delen dan nu. Echter wilde ik je inmiddels (na weer lang wachten) wel een update geven. 

Sorry dat het zo lang duurt, kan mij voorstellen dat het voelt alsof je aan het lijntje wordt gehouden. 

Zodra we meer weten komen we terug in dit topic! 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@J.A.W. Langs deze weg even een update van onze kant. Voor het probleem met de ondertiteling is inmiddels een intern ticket aangemaakt waarop onze video engineers acties zullen ondernemen. Zodra er een terugkoppeling is op dit ticket, en duidelijk is wanneer dit opgelost wordt laten wij het uiteraard weten. We nemen je klacht dus absoluut serieus en achter de schermen werken we hard aan een oplossing. 

J.A.W.
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Dank voor de update, @Paul  Ben benieuwd of het dit keer wel iets oplevert...

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @J.A.W.,

 

We zijn inmiddels een hele lange tijd verder. Voor zover ik kan beoordelen is er sinds enige tijd weer Duitse ondertiteling op ZDF. Er zijn alleen nog issues mogelijk op iOS-apparaten. Omdat ZDF geen Replay-functionaliteit heeft, heb ik niet alles kunnen testen, maar bij diverse programma's en opnames was het succesvol. Wat is jouw ervaring in de afgelopen periode?

J.A.W.
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Paul Ik krijg nu op ZDF en ARD ondertitels op ZiggoGo als deze op die kanalen op het internet ook beschikbaar zijn.

Uitgelicht topic