1
Vraag
2
Reacties
Dennis G

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nog geen update gekregen van de horizon go app

Ik zie berichten langskomen dat de Horizon go app te updaten is.

Ik heb verschillende keren gekeken of er een update klaar staat maar tot op heden geen update gezien.

Dus nog steeds problemen om de app te gebruiken.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Visser_

Level 17
Expert
  • 2602Posts
  • 79Oplossingen
  • 1086Likes

Dag @Dennis G ,

De nieuwste versie is volgens mij 4.40.4316, je kan proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Bekijk in context

Dennis G
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

 

Het probleem is opgelost. Het blijkt dat Ziggo Horizon Go app niet meer bestaat en dus ook niet meer wordt geüpdatet.

Ik heb op verzoek van Visser de Ziggo Go app geïnstalleerd en alles werkt nu naar behoren.

Ik wil Visser en Bert heel erg bedanken voor hun meedenken en hun hulp.

Mvg Dennis

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63518Posts
  • 4389Oplossingen
  • 16847Likes

Welke versie heb je nu en welke versie verwacht je?

Dennis G
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb nu versie 4.34.23.104.

Ik blijf met de versie nog steeds maar drie zenders zien en bij de andere zenders geeft hij aan dat ik een abonnement moet aanschaffen. Terwijl ik enige jaren een abonnement bij jullie heb.

Visser_

Level 17
Expert
  • 2602Posts
  • 79Oplossingen
  • 1086Likes

Dag @Dennis G ,

De nieuwste versie is volgens mij 4.40.4316, je kan proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dennis G
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Visser,

Dan ga ik dat proberen. Dank je wel voor jouw reactie.

Dennis G
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

 

Het probleem is opgelost. Het blijkt dat Ziggo Horizon Go app niet meer bestaat en dus ook niet meer wordt geüpdatet.

Ik heb op verzoek van Visser de Ziggo Go app geïnstalleerd en alles werkt nu naar behoren.

Ik wil Visser en Bert heel erg bedanken voor hun meedenken en hun hulp.

Mvg Dennis

Visser_

Level 17
Expert
  • 2602Posts
  • 79Oplossingen
  • 1086Likes

Fijn dat het weer werkt😉Graag gedaan natuurlijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic