1
Vraag
2
Reageer en help mee
Raoul Heinsmann

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Niks kunnen downloaden vanuit Ziggo GO

Ik krijg het op geen één enkele manier voor elkaar om films of series te downloaden vanuit de Ziggogo app. Ik krijg steeds de melding “het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken”. Het maakt niet uit wat ik doe maar het lukt niet, alles is up to date app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoons opnieuw opgestart, internet is ook normaal aanwezig.iPhone 11pro draait op IOS versie 14.3 en de SE op IOS 14.2. Beide telefoons hebben nog plenty opslag ruimte, het maakt ook niet uit of ik het via WiFi of via 4G/5G probeer. Als ik met de lapto inlog op Ziggogo.tv en dan wil downloaden krijg ik niet eens de optie om programma’s te downloaden. Tv-kijken, programma’s terug kijken gaat allemaal zonder problemen.

34 Reacties 34
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dan is het nu de beurt aan een moderator om verder te kijken.

En meteen het vorige reactie de-markeren, dat is niet de oplossing. De Like zal zijn mislukt.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En hoe kun je dat de-markeren? Het ging inderdaad per ongeluk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Raoul Heinsmann wrote:

En hoe kun je dat de-markeren? Het ging inderdaad per ongeluk.

Dat kan enkel een Ziggo moderator.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ooo, nou lekker dan. En hoe kom ik in contact met één van die figuren?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die zullen in de loop van de week wel langskomen, de Community moderatoren hebben iets meer waardering verdient dan de term " die figuren"

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok dat zal, maar ben nieuw bij ziggo, nieuw  bij de “community” en geen flauw idee van hoe het werkt. Wat ik wel weet is dat ik tot op heden veel te veel aan ziggo betaald heb door hun fouten, het spul dus niet werkt zo als het zou moeten en nu al vier keer met die lui aan de telefoon heb gehangen zonder resultaat en nu weer  twee dagen lang van het kastje naar de muur gestuurd word. Krijg er zo langzamerhand wel een zere bek van als ik heel eerlijk ben.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat klinkt niet als en fijne start.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Raoul Heinsmann, welkom op de Ziggo Community!

Hier ‘één van die figuren’ . Top dat je samen met @RoWi. al veel hebt uitgesloten, maar ik begrijp dat het nog steeds niet werkt.

Ook ik ben hier aan het testen geslagen en dat ging ook niet helemaal vlekkeloos. Het lijkt erop dat het misgaat bij sommige ‘snelkoppelingen'. Ik heb enkele series en films getest die ik bij ontdek > meest bekeken zag. O.a. Max Verstappen, Total Recall & His Dark Materials. Geen van alle lukte. Zocht ik deze series en film vervolgens op via een ander tabblad, bijvoorbeeld Total Recall via Movies > Onlangs toegevoegd > Toon Alles dan werkte het wel.

Wil je eens wat tests doen of het op deze manier wel goed gaat?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Mijn geslaagde poging was via de Home pagina van de Ziggo Go app bij uitpak weken films cadeau.

Het lijkt dus inderdaad op een interne fout met de 'snelkoppelingen'

@Alex Ziggo

Van mij een gerelateerde vraag hoe en waar kunnen we de apparaten met de download rechten beheren? Of klopt mijn vermoeden dat we dat niet kunnen?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Van mij een gerelateerde vraag hoe en waar kunnen we de apparaten met de download rechten beheren? Of klopt mijn vermoeden dat we dat niet kunnen?

Dat kan inderdaad nog niet helaas. Bij een eventueel vierde apparaat, krijg je de vraag of je de oudst geregistreerde wil overschrijven. Een beheer-overzicht is er nog niet.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Alex Ziggo wrote:

Van mij een gerelateerde vraag hoe en waar kunnen we de apparaten met de download rechten beheren? Of klopt mijn vermoeden dat we dat niet kunnen?

Dat kan inderdaad nog niet helaas. Bij een eventueel vierde apparaat, krijg je de vraag of je de oudst geregistreerde wil overschrijven. Een beheer-overzicht is er nog niet.

Ik dacht zo iets inderdaad op te maken uit de tekst over Download en Go thx dat je dit kon bevestigen.

 Nu eens afwachten of de geopperde methoden resultaat geven voor de topic starter.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @Raoul Heinsmann, welkom op de Ziggo Community!

Hier ‘één van die figuren’ . Top dat je samen met @RoWi. al veel hebt uitgesloten, maar ik begrijp dat het nog steeds niet werkt.

Ook ik ben hier aan het testen geslagen en dat ging ook niet helemaal vlekkeloos. Het lijkt erop dat het misgaat bij sommige ‘snelkoppelingen'. Ik heb enkele series en films getest die ik bij ontdek > meest bekeken zag. O.a. Max Verstappen, Total Recall & His Dark Materials. Geen van alle lukte. Zocht ik deze series en film vervolgens op via een ander tabblad, bijvoorbeeld Total Recall via Movies > Onlangs toegevoegd > Toon Alles dan werkte het wel.

Wil je eens wat tests doen of het op deze manier wel goed gaat?

Ik heb het op nu alsnog een keer op meerdere manieren geprobeerd maar nog steeds zonder succes. Ik krijg nog steeds dezelfde melding, nu moet ik wel zeggen dat ik het nu vanuit de verenigde Staten probeer. Wellicht levert dat ook een probleem op.

Echter  zoals ik al eerder vermeld heb is dat ik nog nooit de vraag/pop-up  heb gekregen om een apparaat te registreren?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

nu moet ik wel zeggen dat ik het nu vanuit de verenigde Staten probeer. Wellicht levert dat ook een probleem op.

Goed dat je 't aangeeft, dat is absoluut van belang. Buiten de EU werken de meeste functies van Ziggo GO niet, dus dat zal ook gevolg hebben voor het downloaden.

Wat betreft de registratie moet ik je het antwoord op dit moment schuldig blijven, maar voor een juiste analyse is het van belang dat je weer binnen de EU bent.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Raoul Heinsmann Ik ga ervan uit dat je de app via een VPN gebruikt anders zou zelfs live kijken niet werken, normaal gesproken.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alex Ziggo wrote:

nu moet ik wel zeggen dat ik het nu vanuit de verenigde Staten probeer. Wellicht levert dat ook een probleem op.

Goed dat je 't aangeeft, dat is absoluut van belang. Buiten de EU werken de meeste functies van Ziggo GO niet, dus dat zal ook gevolg hebben voor het downloaden.

Wat betreft de registratie moet ik je het antwoord op dit moment schuldig blijven, maar voor een juiste analyse is het van belang dat je weer binnen de EU bent.

Ik ben afgelopen maandag vertrokken naar de states de tijd en experimenten daarvoor heb ik wel gewoon in Nederland gedaan. 
Dan kan het nog wel twee tot drie weken duren voordat het experiment verder gaat helaas. Het zou toch wel leuk zijn als ik voor mijn volgende klus een paar programma’s kan downloaden om in het vliegtuig te kijken!
Om hier ook de vraag van RoWi te beantwoorden, ja ik gebruik een vpn.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic