1
Vraag
2
Reageer en help mee
Raoul Heinsmann

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Niks kunnen downloaden vanuit Ziggo GO

Ik krijg het op geen één enkele manier voor elkaar om films of series te downloaden vanuit de Ziggogo app. Ik krijg steeds de melding “het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken”. Het maakt niet uit wat ik doe maar het lukt niet, alles is up to date app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoons opnieuw opgestart, internet is ook normaal aanwezig.iPhone 11pro draait op IOS versie 14.3 en de SE op IOS 14.2. Beide telefoons hebben nog plenty opslag ruimte, het maakt ook niet uit of ik het via WiFi of via 4G/5G probeer. Als ik met de lapto inlog op Ziggogo.tv en dan wil downloaden krijg ik niet eens de optie om programma’s te downloaden. Tv-kijken, programma’s terug kijken gaat allemaal zonder problemen.

34 Reacties 34

Niet van toepassing

Je kan het ook niet downloaden, alleen maar streamen!

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier staat toch echt download, zodat men het later zonder active internetverbinding terug kan kijken in bijvoorbeeld een vliegtuig en dat is nou exact wat ik wil doen.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zie hier ook de verklaring van ziggo zelf op hun site?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Raoul Heinsmann

 

de melding “het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken”. 

 

​​​​​Dan moet je deze melding letterlijk nemen en is er sprake van een communicatie probleem met de achterliggende servers.


Niet van toepassing

Je hebt gelijk. Je kan maar max 3 apparaten registreren om dit te doen.

Series kan je niet downloaden,.films werkt bij mij wel.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
PeterH2020 wrote:

Je hebt gelijk. Je kan maar max 3 apparaten registreren om dit te doen.

Series kan je niet downloaden,.films werkt bij mij wel.

Vreemd series zou ook moeten werken.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

Dit antwoord kreeg ik vanochtend van de support afdeling terug dus lijkt het niet direct op een verbings probleem?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het ligt niet aan jouw verbinding met het internet, die fout melding is  zover ik kan zeggen een interne communicatie probleem op het TV platform.

De app geeft het systeem de opdracht dat je iets wil downloaden daar lijkt het fout te gaan.

Wat Peter al aangaf kan meespelen, dan zou je dat icoon niet eens moeten zien.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

Dit is de melding die ik iedere keer in beeld krijg?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Gewoon afspelen werkt wel?

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit doet ziggo go eigenlijk al zolang ik het heb (3 maanden) maar goed ik ben er niet alle dagen mee bezig en heb het niet altijd nodig zodoende sluimert het voort. Ik vind het alleen vreemd dat ik vanuit de “support”  hierheen gestuurd word terwijl ook naar mijn idee de fout aan hun kant ligt?

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja zoals gezegd in het topic gewoon afspelen en terug kijken zij het via WiFi of via data werkt allemaal zonder enige problemen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Niet elke support medewerker heeft dezelfde kennis nivo.

Dan is het beter om naar dit forum te wijzen. Ik zal het ook proberen, het kan een uitzondering zijn.

Zit het in je eigen verbinding, dan kan je ook niet afspelen. Dat bevestigt bij mij het vermoeden dat het in de achterliggende systemen fout gaat.

Zojuist een test gedaan ik moest eerst aanmelden de tablet goed keuren en daarna presto

Wat je kan proberen is het lijstje van apparatuur wat mag downloaden wissen en opnieuw goedkeuren.

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waar meld jij je aan dan en geschied dat goedkeuren dan middels een pop-up?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Met aanmelden bedoelde ik inloggen via de Mijn Ziggo inlog en Ja ik kreeg inderdaad een pop-up. 

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ergens zit er een fout aan mijn account aan de kant van ziggo. Ik heb op mijn werk tel. vanochtend pas de Ziggogo app geïnstalleerd en ook daar kreeg ik geen pop-up om de tel. te registreren. Bij mij weten heb ik ook nog nooit gedaan maar heb ik altijd direct die melding gekregen. Net nog een keer alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog, direct dezelfde melding? Ik snap het effe niet meer, ik heb alleen maar gedram met dat ziggo geouwehoer! Is niet niet om de betaling dan wel die schijt app!


Niet van toepassing

Welk abonnement heb je?

Mediabox xl met opnemen?

Of Mediabox Next met opnemen?

Wat staat er bij televisie als je ingelogd op mijn ziggo?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
PeterH2020 wrote:

Welk abonnement heb je?

Mediabox xl met opnemen?

Of Mediabox Next met opnemen?

Wat staat er bij televisie als je ingelogd op mijn ziggo?

Dat mag niet uitmaken ik heb TV Start met een Humax. Het is wel nuttig om te kijken of Ziggo Go in het overzicht op Mijn Ziggo staat.

@Raoul Heinsmann Dit krijg ik te zien.

Ik vind niet terug hoe of waar we de geregistreerde apparaten kunnen beheren.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/download-go-de-nieuwe-ziggo-go-feature-28328

Raoul Heinsmann
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de mediabox xl met het tv-complete pakket, hier zit opnemen bij in.

Zodra ik op downloaden druk krijg ik de getoonde boodschap in beeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic