Sinds de laatste update van de Ziggo Go app (op mijn Sony Android TV) kan ik niet meer inloggen. Als ik het in-app toetsenbord wil gebruiken kom ik het | teken niet meer tegen en ook als ik het wachtwoord voor de Google Home app copy-paste en ik tel het aantal bolletjes dan mist alles vanaf het | teken. Op jullie website inloggen werkt prima en voorheen ging het via de Ziggo Go app ook prima.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In dit topic staan alle issue's met het de Ziggo Go App en kan je zien wat voor problemen er nog open staan.
Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic
Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In dit topic staan alle issue's met het de Ziggo Go App en kan je zien wat voor problemen er nog open staan.
Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic
Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.