Sinds gisteren is mijn abonnement van Ziggo ingegaan. Het internet doet het maar waar ik ook inlog in de Ziggo Go app zie ik alleen de drie gratis sport zenders. Ik heb een Ziggo internet en kabel TVv abonnement.
Ik heb al twee keer met de klantenservice gebeld en zij hebben een reset uitgevoerd en de zenders opnieuw geladen in mijn profiel, waar ik vier uur op moest wachten. Na de vier uur nog steeds geen resultaat.
Het probleem speelt zich overal voor: in de app op mijn iPhone, in de app op Apple TV, in de webbrowser met Safari.
Ik heb mijn wachtwoord al veranderd, app opnieuw geïnstalleerd en verschillende keren in en uitgelogd. Maar tot nu toe geen positief resultaat.
Dit is natuurlijk geen goede start en ik zie dat het probleem al bekend is en sommige mensen 3 maanden geen zenders zien in de app. Ik zou graag snel een oplossing willen zien op korte termijn. Hopelijk kan ik hier snel geholpen worden. Alvast hartelijk dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @harryvangaal en top dat je dit nog vermeld binnen de Ziggo Community! Als de eerdere acties niet aanslaan, speelt er toch meer rondom je Ziggo Go account.
Wij hebben op het moment een issue openstaan dat Ziggo Go maar 3 sportkanalen vertoond ipv het gehele abonnement. Jouw account is hiervoor aangemeld. Ik geef je eerst een termijn van 2-3 dagen mee. Zou je dan nog eens kunnen kijken of de overige kanalen wel beschikbaar gekomen zijn?
Het advies is om dan handmatig uit te loggen binnen Ziggo Go en weer met de gegevens in te loggen. Zie het als een vorm van verversing van de gegevens of een reset.
Het issue staat bekend vanuit dit Community topic. Zodra wij meer weten in zijn geheel, vermelden wij dat hier!
Fijn dat het weer in kannen en kruiken is @harryvangaal19. Ook kan ik je zeker weer helpen om toegang te krijgen tot jouw oude vertrouwde Community account! In het verleden heb je een account aangemaakt met Mijn Ziggo. Hierbij is een koppeling gegenereerd. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Dit zorgt ervoor dat de koppeling met het Community account niet meer juist is en je bij het inloggen in een vicieuze cirkel terecht komt.
Dit kan ik herstellen! We vragen in dit geval altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account te registeren met Mijn Ziggo. Dit heb jij al gedaan, namelijk door het account @harryvangaal19 aan te maken. Dit is ook een account met Mijn Ziggo koppeling.
Deze nieuwe Mijn Ziggo koppeling heb ik verplaatst naar je oude vertrouwde account @harryvangaal . Laten we het de grote wisseltruc noemen. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community met je Mijn Ziggo gegevens, dan kom je weer uit bij het oude vertrouwde account.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Bij alleen een internet met standaard kabel abbo zit er geen Ziggo go bij hoor ?
Ik heb een internet abonnement met TV. Waar ik zou moeten kunnen kijken via de Ziggo Go app. Is ook bevestigd door klantenservice medewerkers en staat als ik inlog bij mijn producten bij mijn ziggo --> KABEL TV INCLUSIEF 50+ZENDERS, ZIGGO SPORT en ZIGGO GO.
@CobusR schreef:Bij alleen een internet met standaard kabel abbo zit er geen Ziggo go bij hoor ?
Bij kabeltv is gebruik van ziggoGO inbegrepen. https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv
Alleen bij internet only abonnement kan je met ZiggoGO alleen gebruik maken voor Uefa Ziggo Sport free.
Er moet wel de “Mijn Ziggo” inlog gegevens gebruikt worden i.p.v die van een eventueel aangemaakt Uefa Ziggo Sport free account. Als het met de “Mijn Ziggo” inlog gegevens niet lukt, dan kan alleen Ziggo met behulp van een moderater het oplossen.
Ondertussen heeft de klantenservicemedewerker van gisteren mij teruggebeld, heeft mijn email adres verwijderd en ik heb met een nieuw email adres mijn ziggo geregisteerd en ook ingelogd op de Ziggo Go app maar het probleem blijft hetzelfde. Ik heb wel compensatie aangeboden gekregen per dag dat ik niet van de app gebruik kan maken dus dat is wel netjes. Zie het emailadres waar ik mee inlog nu in mijn profiel.
Hey @harryvangaal en top dat je dit nog vermeld binnen de Ziggo Community! Als de eerdere acties niet aanslaan, speelt er toch meer rondom je Ziggo Go account.
Wij hebben op het moment een issue openstaan dat Ziggo Go maar 3 sportkanalen vertoond ipv het gehele abonnement. Jouw account is hiervoor aangemeld. Ik geef je eerst een termijn van 2-3 dagen mee. Zou je dan nog eens kunnen kijken of de overige kanalen wel beschikbaar gekomen zijn?
Het advies is om dan handmatig uit te loggen binnen Ziggo Go en weer met de gegevens in te loggen. Zie het als een vorm van verversing van de gegevens of een reset.
Het issue staat bekend vanuit dit Community topic. Zodra wij meer weten in zijn geheel, vermelden wij dat hier!
Het probleem is inmiddels opgelost sinds gisteren. Omdat de ziggo medewerker mijn email adres heeft gewijzigd kan ik niet meer inloggen met mijn oude account harryvangaal en ik heb een nieuw account aangemaakt.
Ik ben iniedergeval blij dat ik gewoon TV kan kijken nu via de app.
Is er ook een mogelijkheid om mijn oude account te sluiten of te koppelen aan dit account? @Ryan
Fijn dat het weer in kannen en kruiken is @harryvangaal19. Ook kan ik je zeker weer helpen om toegang te krijgen tot jouw oude vertrouwde Community account! In het verleden heb je een account aangemaakt met Mijn Ziggo. Hierbij is een koppeling gegenereerd. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Dit zorgt ervoor dat de koppeling met het Community account niet meer juist is en je bij het inloggen in een vicieuze cirkel terecht komt.
Dit kan ik herstellen! We vragen in dit geval altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account te registeren met Mijn Ziggo. Dit heb jij al gedaan, namelijk door het account @harryvangaal19 aan te maken. Dit is ook een account met Mijn Ziggo koppeling.
Deze nieuwe Mijn Ziggo koppeling heb ik verplaatst naar je oude vertrouwde account @harryvangaal . Laten we het de grote wisseltruc noemen. Als je nu opnieuw inlogt op de Ziggo Community met je Mijn Ziggo gegevens, dan kom je weer uit bij het oude vertrouwde account.
Hartelijk dank voor de hulp, het is gelukt!
Goedenavond,
Ik heb het zelfde probleem als zoveel andere mensen hier mbt de 3 gratis sportzender. Terwijl we gisteren over gegaan zijn naar Ziggo.
Ik zie diverse wegen om te bewandelen, maar wat is de beste weg om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben?
Vriendelijke groet,
Peter Winkels
Dank voor het melden @PeterWi
Ik heb jouw account doorgestuurd naar de oplospartij. Hou er rekening mee dat gemiddeld alle fixes binnen 1 week gedraaid worden.
We moeten je geduld dus nog even op de proef stellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.