1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kitchen8

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Ziggo Go App: Muiscursor blijft in beeld en hotkeys werken niet meer

Beste Ziggo,

 

Sinds kort ook natuurlijk ondervonden dat de Ziggo Go app voor MS Windows is bijgewerkt met de nieuwe versie.

Ja, opnieuw inloggen en dan een lijst te zien krijgen wat voor voordelen er met de nieuwe versie mogelijk is.....maar...wat we dus gratis erbij krijgen en aan de andere kant niet meer mogen gebruiken is:

 

-  Je muis cursor blijft in beeld 😭....ja, helemaal gratis van Ziggo, maar we hebben er niet om gevraagd, dus kan deze net als de voorgaande versie ervoor weer uit het beeld verdwijnen, na x aantal seconden, ofzo?

- Functionaliteit met toets F, net als in Youtube, is niet meer beschikbaar 😭 (Nee fellow-victims....het ligt niet aan je toetsenbord of toets F) Ziet men een optie om dit weer beschikbaar te stellen voor alle abonnees?

 

10 fix 1 & fix 2 = ✔
20 print 10 = "ik weer ok & blij"

Goto End

 

 

 

 

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Kitchen8 en @fhoog,

 

Allereerst sorry dat ik wat laat reageer: Het zichtbaar blijven van de muiscursor is bekend en wordt aan gewerkt. Ook is bekend dat de hotkeys niet werken en wordt op dit moment nader onderzocht. Dank voor jullie meldingen en bevindingen!

3 Reacties 3
fhoog

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hetzelfde bij mij. Wat mij ook opgevallen is dat de verticale streep die de juiste tijdpositie op het overzicht TV & Replay aangeeft zich nu over het scherm beweegt. Dit is precies andersom t.a.v. de vorige versie waar het overzicht met de tijd meebewoog en de streep midden op het scherm bleef staan. Dit wil dus zeggen dat je na iedere 1,5 uur op de knop "NU" (rechtsboven) moet klikken om weer de actuele situatie te zien.

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Kitchen8  je klikt eenvoudig op het icoontje helemaal rechtsboven en je laat je met de muis je cursor aan de onderzijde van je scherm uit beeld verdwijnen en laat de muis verder met rust.....zo simpel is hetcursor.jpg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Kitchen8 en @fhoog,

 

Allereerst sorry dat ik wat laat reageer: Het zichtbaar blijven van de muiscursor is bekend en wordt aan gewerkt. Ook is bekend dat de hotkeys niet werken en wordt op dit moment nader onderzocht. Dank voor jullie meldingen en bevindingen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic