@Alex
Dank voor je antwoord,
Ik split hem even, zo dat ik daar mijn mening op kan geven.
Dat het nooit volledig fuctioneerde in de oude app, klopt, maar daar begreep ik tot eind maart de reden ook wel van, de HomePod Mini is pas Eind Maart officieel op de Nederlandse markt gebracht door Apple, dus dat ie het daarvoor niet deed, of nou ja, half, kan ik begrijpen, ik had een workaround daarvoor gevonden, echter, in de nieuwe app, had ik deze functie wel verwacht, de nieuwe variant van de app stamt uit half juni/eind juni, dit is 3 maanden na release in Nederland, dat er nu druk achter wordt gezet, helemaal top, maar dat we nog moeten afwachten wanneer het ook in de app komt, mwa, daar wil ik niet in meewerken, ik wil graag de app gebruiken, maar dit moet wel echt zo snel als mogelijk worden opgelost, tot die tijd gebruik ik wel andere apps om naar mijn dingen te kijken, want dat het zelf nu, bijna 2 maanden later, nog hommeles is met de nieuwe Ziggo GO app, dat vindt ik heel schadelijk en ik zou daar eigenlijk ook, als ik geen tijdspanne over door krijg een klacht op willen indienen, dit kan niet, de consument wordt nu aan het lijntje gehouden, er zijn een aantal Communtity leden helemaal klaar mee als ik het zo lees en ook ik begin dit verhaal een beetje irritant worden, het wordt nu toch echt een keer tijd, dat en de App normaal gaat werken, MET deze functie en niet dat er weer maanden overheen gaan en ineens is het er, want ik denk dat de schade onder de klanten dan best wel eens verder op gaat lopen en dat willen jullie niet, dus, hier is haast bijgeboden, dan maar beginnen met hoe het in de oude app wel werkte en daarna verder met de volledige ondersteuning