@Cecilia @Alex @Paul ,
behoorlijke tijd geleden mijn laatste reactie gegeven op één vd draadjes mbt ‘update-gate’. Toegegeven, destijds een beetje uit frustratie, maar toch ook uit hoop dat zoiets basaals snel gefikst zou zijn. Inmiddels net terug van een 3 weekse vakantie. Stiekem even gewacht met het proberen van de HomePod, denkende dat dat zou helpen bij de hoop en verwachting, dat het dan toch echt gefikst zou zijn.
om dan te moeten lezen via de moderatoren (jullie zijn uiteraard ook maar mensen en uitvoerend) dat er zoiets NIET-basaals als INGRIJPENDE aanpassingen nodig zijn om één en ander weer aan de praat te krijgen.
Twee primaire reacties, gedachten en/ of emoties kwamen bij me op;
- ‘dit is een grap, ze maken een grap om alle trouwe klanten eens goed te laten lachen….’
- ‘INGRIJPENDE’ aanpassingen….poeh hé….
vervolgens denk je even na, laat je het bezinken en tel je nog eens tot 10. Uit emotie reageren is namelijk nooit constructief.
maar wederom vervolgens denk je bij
1) oh, toch geen grap, het is echt zo. Het is gewoon domweg niet gefikst.
2) met respect voor de moderatoren, die ook maar mensen zijn, net als de klanten, en uitvoerend zijn. Maar je wordt als klant zo enorm in de zeik genomen. Als je alle draadjes mbt ‘update-gate’ volgt, zie je allerlei klanten meedenken, geduld tonen en zelfs doen alsof het normaal is wat de moderatoren (nogmaals: ook gewone mensen) ons voorhouden. Zelfs klanten, wiens beroep of doorgeslagen hobby het is om iets complex als programmeren te begrijpen, denken mee, doen voorstellen of leggen kwetsbaarheden in de app nav de update bloot.
Maar Ziggo vertelt ons, dat ze dealt met dusdanig complexe software-matige zaken, dat verbetering of herstel vraagt om INGRIJPENDE aanpassingen.
mede klanten, mede ‘suffies’, die ook een tv hebben waarvan de audio via HomePods loopt én die gebruik maken van de ZiggoGo app, ik geloof echt dat er inmiddels niets mis meer mee is, zonder aanval op onze moderatoren, om te stellen dat we genept, genaaid en toegelogen worden. Het is één grote farce te noemen. Ziggo; schaam je, SCHAAM je echt heel, heel diep.
en nu ga ik weer doen, alsof ik nog niet net terug ben van vakantie en hoop ik stiekem dat ik toch snel weer via mn HomePod kan luisteren….