1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Cor1953

Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe Mediabox next i.c.m. Ziggo Go app

Sinds in gebruikname Mediabox next 1 week geleden, werken de Ziggo Go apps op 2 IPads zeer instabiel. Om de haverklap krijg ik de mededeling op beide IPads dat de verbinding verbroken is met de server.
Ik heb al 4 of 5 keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de ultieme Windows truc toegepast ofwel de IPads uit en inschakelen maar niets helpt.
Gisterenavond was er enige uren helemaal geen TV mogelijk via de Go app en dit werd door Ziggo bevestigd via de Website als storing. (alleen in combinatie met de Mediabox next)

Is dit een bekend fenomeen en wordt er gewerkt aan een app update?

Groetjes,

Cor.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cor1953
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Juist om mogelijke discussies achteraf voor te zijn heb ik de installatie van de Mediabox next door een Ziggo monteur uit laten voeren. Het systeem is nu nagenoeg stabiel. Gisteren nog 1 uitval gehad maar tot op heden zondag dd. 28-7, 16.10 uur nog geen uitvallers.
Het lijkt er op dat de kinderziektes er uit zijn.
Overigens is de nieuwe Mediabox next een geweldige verbetering qua functionaliteit en mogelijkheden t.o.v. de Horizon box.
Chapeau!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1619Posts
  • 139Oplossingen
  • 1966Likes
Hi Cor1953, welkom op de Community! Mooi dat je de Mediabox Next in huis hebt. Is alles goed gegaan met de installatie? Lees ook dit topic over 'Tips & Tricks' voor wat praktische handigheidjes.

Maar ook Ziggo GO moet goed werken! Je gaf al aan dat er eerder een storing was. Ervaar je nu nog problemen met de Ziggo GO app? Merk je ook iets aan je internet bij andere apps of op andere apparaten?
Cor1953
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Juist om mogelijke discussies achteraf voor te zijn heb ik de installatie van de Mediabox next door een Ziggo monteur uit laten voeren. Het systeem is nu nagenoeg stabiel. Gisteren nog 1 uitval gehad maar tot op heden zondag dd. 28-7, 16.10 uur nog geen uitvallers.
Het lijkt er op dat de kinderziektes er uit zijn.
Overigens is de nieuwe Mediabox next een geweldige verbetering qua functionaliteit en mogelijkheden t.o.v. de Horizon box.
Chapeau!
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1619Posts
  • 139Oplossingen
  • 1966Likes
Dat klinkt stabiel, houden zo 😉 Een installatiemonteur heeft als voordeel dat je binnenhuisbekabeling ook meteen is gecontroleerd en up-to-date is 🙂

Mooi dat de Mediabox Next bevalt, veel plezier ermee!