Geen ziggo go meer al dagen niet meer wit scherm bij inloggen. Ook in de app en in windows ege browser. Kan wel met Firefox maar die loopt niet lekker op mijn pc . Werkte altijd fijn via Ege of de app die gaat verdwijnen in dit jaar. Ik zie meer mensen met dit probleem. Firefox is te zwaar voor deze oudere laptop , Firefox is nooit snel geweest met video streaming. (Schokkend beeld vooral snelle beelden zo als sport zijn extra alendig.
Chrome werkte nooit met ziggo go hier op deze laptop
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Mr Ed Ik heb zelf met dit probleem te maken gehad en zelf de oplossing gevonden. Het blauwe schuifje even uit zetten
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Open Edge > instellingen > privacy, zoeken en services > verbeter uw beveiliging op het web > uitzetten
Succes
@Mr Ed Ik heb zelf met dit probleem te maken gehad en zelf de oplossing gevonden. Het blauwe schuifje even uit zetten
@Sparco1955 Die instelling mag je rustig aan laten staan, want je kunt beter verhoogde beveiliging van de individuele website apart uitschakelen in dit geval ZiggoGo
Ik had het al gevonden ander kwam er mee aan, toch erg bedankt ergenis opgelost thx gr Ed
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.