1
Vraag
2
Reacties
Mr Ed

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Niet meer in kunnen inloggen wit scherm

Geen ziggo go meer al dagen niet meer wit scherm bij inloggen.   Ook in de app en in windows ege browser.   Kan wel met Firefox maar die loopt niet lekker op mijn pc .  Werkte altijd fijn via Ege of de app die gaat verdwijnen in dit jaar.   Ik zie meer mensen met dit probleem.    Firefox is te zwaar voor deze oudere laptop , Firefox is nooit snel geweest met video streaming.   (Schokkend beeld vooral snelle beelden zo als sport zijn extra alendig.

 

Chrome werkte nooit met ziggo go hier op deze laptop

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Mr Ed  Ik heb zelf met dit probleem te maken gehad en zelf de oplossing gevonden. Het blauwe schuifje even uit zettenBeveiliging.jpg

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Mr Ed 

Open Edge > instellingen > privacy, zoeken en services > verbeter uw beveiliging op het web > uitzetten

Succes

 

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Mr Ed  Ik heb zelf met dit probleem te maken gehad en zelf de oplossing gevonden. Het blauwe schuifje even uit zettenBeveiliging.jpg

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Sparco1955 Die instelling mag je rustig aan laten staan, want je kunt beter verhoogde beveiliging van  de individuele website  apart  uitschakelen in dit geval ZiggoGo

 

Mr Ed
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik had het al gevonden ander kwam er mee aan, toch erg bedankt    ergenis opgelost   thx  gr Ed

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic