Ik kan gewoon inloggen met mijn gegevens in mijn ziggo of in de my vodafone & ziggo app maar inloggen op de ziggo go app lukt niet. Ik heb al het wachtwoord een keer gewijzigd maar het werkt nog steeds niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat krijg je precies te zien en wat zijn de foutmeldingen op welk apparaat met welke systeemsoftware en versie en welke browser en versie?
Ik krijg deze melding op Chrome via computer of met de ziggo go app op Iphone.
Hi @olivieraA2399 die rode balk met de mededeling dat inloggen mislukt die wil je niet in je scherm zien. Aan deze kant lijkt het alsof er geen registratie is. Ik kan jouw accounts verwijderen zodat jij je opnieuw en met een nieuw wachtwoord kunt registreren in Mijn Ziggo. Houd er dan wel rekening mee dat je dan ook (tijdelijk ) geen toegang hebt tot je Community account. Laat het met weten als ik jouw account mag verwijderen.
Je mag mijn accounts verwijderen
Bij deze heb ik de accounts verwijderd @olivieraA2399 je kunt je opnieuw registreren en met de inlog gegevens die je voor je nieuwe account hebt aangemaakt moet het lukken ook in te loggen in je ZiggoGo account. Loop je ondanks alle inspanningen weer tegen hetzelfde probleem aan, laat het ons hier weten!
Met het nieuwe account kan ik inloggen, bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.