Vraag
Reacties
Aankondigingen
olivieraA2399
Level 1

Niet kunnen inloggen op Ziggo GO maar wel op Mijn Ziggo

Ik kan gewoon inloggen met mijn gegevens in mijn ziggo of in de my vodafone & ziggo app maar inloggen op de ziggo go app lukt niet. Ik heb al het wachtwoord een keer gewijzigd maar het werkt nog steeds niet.

0 Kudos
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat krijg je precies te zien en wat zijn de foutmeldingen op welk apparaat met welke systeemsoftware en versie en welke browser en versie?

0 Kudos
olivieraA2399
Level 1
Topicstarter

olivieraA2399_1-1732549247300.png

Ik krijg deze melding op Chrome via computer of met de ziggo go app op Iphone. 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @olivieraA2399 die rode balk met de mededeling dat inloggen mislukt die wil je niet in je scherm zien. Aan deze kant lijkt het alsof er geen registratie is. Ik kan jouw accounts verwijderen zodat jij je opnieuw en met een nieuw wachtwoord kunt registreren in Mijn Ziggo. Houd er dan wel rekening mee dat je dan ook (tijdelijk ) geen toegang hebt tot je Community account. Laat het met weten als ik jouw account mag verwijderen. 

0 Kudos
olivieraA2399
Level 1
Topicstarter

Je mag mijn accounts verwijderen

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Bij deze heb ik de accounts verwijderd @olivieraA2399 je kunt je opnieuw registreren en met de inlog gegevens die je voor je nieuwe account hebt aangemaakt moet het lukken ook in te loggen in je ZiggoGo account. Loop je ondanks alle inspanningen weer tegen hetzelfde probleem aan, laat het ons hier weten! 

0 Kudos
olivieraA2399
Level 1
Topicstarter

Met het nieuwe account kan ik inloggen, bedankt!

0 Kudos