1
Vraag
2
Reacties
TJARCOSTIKKERS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet inloggen ziggogo wel, mijn ziggo

Beste,

inloggen lukt niet via de browser op ziggogo. Wel via mijn ziggo, ook nadat ik mijn wachtwoord heb gewijzigd. 

met vriendelijke groet,

Tjarco Stikkers

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18756Posts
  • 855Oplossingen
  • 5176Likes

De inlog van Mijn Ziggo is hetzelfde als die voor de Ziggo Go App, maar zoals je al gemerkt hebt zijn er problemen en kan je beste via bovenstaande balk daar even melding maken. Dan gaat er nog iets niet goed met de App, en Moderators hebben adviezen en issue's in 1 topic staan.

Schermafbeelding 2022-07-05 om 22.49.34.png

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18756Posts
  • 855Oplossingen
  • 5176Likes

Welke browser gebruik je om in te loggen in de https://www.ziggogo.tv/nl.html

Geadviseerd wordt Chrome, Microsoft Edge en Firefox

Als je inlogt, ga dan even naar het slotje en probeer dit eens de Cookies te verwijderen, sluit je browser en dan weer opnieuw naar de https://www.ziggogo.tv/nl.html toe.

Anders deze optie als je slotje aanklikt proberen

Schermafbeelding 2022-06-09 om 12.06.58.pngSchermafbeelding 2022-06-09 om 12.09.10.pngSchermafbeelding 2022-06-09 om 12.09.30.png

DickenEef

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem, zowel in de app als via Google Chrome. Al een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar het lukt nog steeds niet om in te loggen in ZiggoGo. Ik kan wel inloggen op MijnZiggo. 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18756Posts
  • 855Oplossingen
  • 5176Likes

De inlog van Mijn Ziggo is hetzelfde als die voor de Ziggo Go App, maar zoals je al gemerkt hebt zijn er problemen en kan je beste via bovenstaande balk daar even melding maken. Dan gaat er nog iets niet goed met de App, en Moderators hebben adviezen en issue's in 1 topic staan.

Schermafbeelding 2022-07-05 om 22.49.34.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates