1
Vraag
2
Reacties
Douwe1

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Niet inloggen ziggo go

Sinds anderhalve week werkt ziggo go niet meer, op telefoon en tablet, kan niet meer inloggen, wel in mijn ziggo, alles geprobeerd Ww gewijzigd, app opnieuw geïnstalleerd niks hept, helpdesk kan me ook niet verder helpen,

Via webbrowser lukt het wel op de computer, had ook nog een oudere telefoon met de oude app die werkt wel

Met nieuw wachtwoord, inlog scherm ziet er ook anders uit, kan niet vinkje aanzetten Ww onthouden, en ook kan ik we ook niet laten zien

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oplossing gevonden, alles weer opnieuw geïnstalleerd, had ik gebruikersnaam met hoofdletters ingevuld, kon niet inloggen, maar toen zag ik dat er na een punt automatisch een spatie kwam

Die verwijdert toen lukte het wel

( invoer stond op automatisch spatie na punt) nooit gezien.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Douwe1, wat lastig dat het je niet lukt om in te loggen! Wat vaak helpt is om je wachtwoord te wijzigen en vervolgens een uurtje te wachten voordat je opnieuw inlogt. Wil je dat eens proberen? Ik ben erg benieuwd of dat  de oplossing is.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Helaas bent u niet de enige, leest u dit eens : Over de update van Ziggo GO  

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Lotte, heb dit gedaan, maar lukt niet

Had dit al vaker gedaan maar nu echt 2 uur gewacht maar helaas

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Op mijn oude telefoon (geen update} Kan ik gewoon gebruik maken van ziggo go, terwijl ik het Ww verandert he

b, ligt het misschien daar aan??? 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Douwe1, heb je de update ook anderhalve week geleden gedaan en daarna was het ineens niet meer mogelijk om in te loggen? Wat voor melding geeft de app precies aan?

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Maud,

Had niks gedaan, maar moest opeens weer inloggen, dit lukte niet gebruikersnaam en Ww was niet goed. Wat verder gezocht,  ziggo app verwijderd opnieuw geïnstalleerd nog geen resultaat, Ww verandert enz enz

Op mijn oude telefoon, waar ik automatische  updates uitgeschakeld had werkt alles nog, via computer ziggo go TV lukt het wel, 

Kan wel in mijn ziggo komen

Wat mij nu wel op valt is dat mijn gebruikersnaam voor mijn ziggo in hoofdletters staat,maar bij inloggen heb ik kleine letters

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Heb je inmiddels wel al gecontroleerd of je de laatste update hebt. @Douwe1
En kun je op je telefoon en tabblet ook eens proberen of je via www.ziggogo.tv wel kunt inloggen? 

 

Probeer ook eens in te loggen met de hoofdletters, zoals je dat bij Mijn Ziggo ziet staan. Misschien dat dit nog verschil maakt. 

En hou er rekening mee dat je niet op meer dan 5 apparaten ingelogd bent op Ziggo GO. 

 

Kun je ook eens een screenshot delen waarin de melding die je krijgt zichtbaar is? 🙂 

 

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb vorige week alles eraf gegooid en via link van ziggo ziggo go geinstaleerd

Ziggo go tv op telefoon lukt ook niet

Hoofdletters gebruikers naam lukt ook niet op mijn computer wel

Screenshot_20220712_202002_com.lgi.ziggotv.jpg

 helaas, lukt niks, 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Douwe1 Heb je nu versie 4.41 er op staan? Zou je dit dubbel willen checken. Het probleem lijkt niet meer voor te komen in de lijst met algemene issues: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja versie 4.41 4617

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Douwe1 Zou je eens een screenshot willen sturen van hetgeen wat je via de browser te zien krijgt? Hier zie ik namelijk geen foutmelding. 

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Screenshot_20220713_165858_com.lgi.ziggotv.jpg

 deze melding krijg ik continu.

Zoals ik al zei op mijn computer lukt het wel, en op mijn oude telefoon ook wel

Douwe1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oplossing gevonden, alles weer opnieuw geïnstalleerd, had ik gebruikersnaam met hoofdletters ingevuld, kon niet inloggen, maar toen zag ik dat er na een punt automatisch een spatie kwam

Die verwijdert toen lukte het wel

( invoer stond op automatisch spatie na punt) nooit gezien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat de aap uit de mouw is @Douwe1 en je nu weer kan inloggen! Die extra spatie als boosdoener is een lastige om te vinden. Fijn dat je dit hier terugkoppelt! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic