Hoi, ik heb 2 iPhone model 8 tot mijn beschikking. Op de 1 werkt de ziggo go app wel en kan ik kijken op de andere krijg ik bovenstaande melding. App uitgelogd en weer ingelogd geen verandering. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geen verandering. Wat kan dan nu nog de oorzaak zijn?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Hij doet het niet, ik hoop dat we je gebruikersnaam op hele korte termijn kunnen aanpassen
Gaat het om een nieuwe iPhone? En gaat het alleen om Live TV? Dan wil ik je toch vragen nog eens uit te loggen en opnieuw in te loggen. Dit doe je door je profiel aan te klikken, instellingen en vervolgens ‘uitloggen’. Daarna zou het opgelost moeten zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.