Hoi,
Live TV kijken via de Ziggo Go app op mijn android toestel kan niet. Ik krijg dan bovestaande foutmelding. Het is te omzeilen door het programma 'terug te kijken' en dan de balk naar 'nu' te slepen. Maar ja, als er dan verplichte reclames aanzitten houden die het slepen naar het 'nu' tegen en moet ik die eerst verplicht afkijken. Erg vervelend.
Via dezelfde account kan ik wél live TV kijken via ziggogo.tv. Dus aan mijn account lijkt het niet te liggen.
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- App verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- check op VPN. Staat 100% zeker uit
- Eigen Wifi, check; daar werkt het net zo min
Graag een tip die dit probleem oplost.
Mvg,
peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ok, het probleem is opgelost.
Ik heb afgelopen jaar gebruik gemaakt van het programma Blokada, een goede add blocker en VPN functie app. Deze stond netjes uit, maar... bij het controleren van mijn VPN instellingen (samsung standaard instellingen) stond bij Privé-DNS nog wel een aangepaste hostnaam van prive-DNS-provider Blokada!
Toen ik die uit had geschakeld was het probleem opgelost. Ik voeg een screenshot toe van het instellingen-veld waar dat staat in Android.
Hopelijk kunnen jullie hier anderen mee helpen.
Dank voor jullie reacties.
Gr,
Peter.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Extra info:
- Samsung S20 Note 5G Ultra
- Android versie: 13
- Versie One UI: 5.1
- Cache en gegevens app gewist en opnieuw ingelogd
alles zonder resultaat.
Bijzonder: collega met werkende Ziggo Go app (geen issues zoals ik heb) heeft even ingelogd op mijn telefoon en heeft dan hetzelfde probleem. Lijkt dan ook niet aan account te liggen maar aan mijn toestel???
@Peter Brinkman goed dat je het even in detail aangeeft. Zulke kuren zijn natuurlijk irritant, je wil zonder kuren lekker tv kunnen kijken.
De kortste klap om dit eens te controleren is:
- werkt het wel op een ander apparaat?
- hoe gaat het met de browservariant
We horen het graag!
Je telefoon uitzetten even wachten en dan weer aanzetten ook al geprobeerd?
Zo loste ik een ziggo go probleem ook op namelijk
Hoi Jacob, beide van je suggesties getest.
- Ander apparaat: ja, het werkt wel op een andere mobiele telefoon (in dit geval iphone van werk)
- Browserversie op de Samsung waarop het probleem lijkt te zitten. Test: zelfde foutmelding.
Vooral dit laatste is echt bizar. Ik ga nog eens goed door mijn instellingen heen, want dit is onlogisch.
Hoi Bert, de telefoon is sinds dat ik het probleem ervaar al vaker dan één keer opgestart. Maar dank voor het meedenken! 🙂
Ok, het probleem is opgelost.
Ik heb afgelopen jaar gebruik gemaakt van het programma Blokada, een goede add blocker en VPN functie app. Deze stond netjes uit, maar... bij het controleren van mijn VPN instellingen (samsung standaard instellingen) stond bij Privé-DNS nog wel een aangepaste hostnaam van prive-DNS-provider Blokada!
Toen ik die uit had geschakeld was het probleem opgelost. Ik voeg een screenshot toe van het instellingen-veld waar dat staat in Android.
Hopelijk kunnen jullie hier anderen mee helpen.
Dank voor jullie reacties.
Gr,
Peter.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.