Anton Peters

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet beschikbaar Deze video kan niet worden afgespeeld 1002

Bij het kijken via een brower (edge en chrome) op een laptop komt er na enige tijd de foutmelding 1002.

het is wel in spanje.

bij de service afdeling van ziggo word ik naar dit forum gestuurd.

 

wie kan me helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als je in Chrome en Edge https://www.ziggogo.tv/nl/home invoert en dan op het slotje klikt en kijkt of deze optie's goed staan: Misschien zou dit helpen.

 

Anders is er iets loos met de verbinding waar je opzit, neem aan de wifi, kan ook zijn dat ze in buitenland geblokkeerd worden sommige site's. Zie je in ziekenhuizen dat je opnieuw moet inloggen vaak als je wifi inlog doet, in Nederland zo maar Buitenland ook. Heeft weer met IP van Ziggo en IP van buitenaf te maken die ze willen goedkeuren.

 

Klik onderaan op Site InstellingenKlik onderaan op Site InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite Instellingen

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als je in Chrome en Edge https://www.ziggogo.tv/nl/home invoert en dan op het slotje klikt en kijkt of deze optie's goed staan: Misschien zou dit helpen.

 

Anders is er iets loos met de verbinding waar je opzit, neem aan de wifi, kan ook zijn dat ze in buitenland geblokkeerd worden sommige site's. Zie je in ziekenhuizen dat je opnieuw moet inloggen vaak als je wifi inlog doet, in Nederland zo maar Buitenland ook. Heeft weer met IP van Ziggo en IP van buitenaf te maken die ze willen goedkeuren.

 

Klik onderaan op Site InstellingenKlik onderaan op Site InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite InstellingenSite Instellingen

Anton Peters
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie, het duurt een paar weken voor ik weer in spanje zit en het kan controleren.

je hoort er nog van.

Uitgelicht topic