1
Vraag
2
Reacties
jialles

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Niet beschibaar tijdens kijken

Tijdens het kijken via  ziggo go krijg ik regelmatig de melding: “Niet Beschikbaar” en daaronder “u heeft een abonnement nodig om dit programma te bekijken”

wanneer ik daarna ziggo go opnieuw start kan ik weer kijken maar niet altijd “verder kijken” en start het reeds gedeeltelijk bekeken programma aan het begin 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jialles
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Sinds een week gebruik ik nu mozilla firefox en heb ikgeen last meer van de melding niet beschikbaar 

of dit komt omdat ik nu mozilla firefox gebruik of door de update van ziggo go kan ik niet beoordelen

Bekijk in context

8 Reacties 8
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3325Posts
  • 407Oplossingen
  • 1152Likes

@jialles Van zo'n foutmelding word je niet vrolijk! Super irritant dat het vaak voorkomt. Wil je de stappen uit deze reactie eens proberen? Een andere Communitylid heeft het hiermee opgelost. We zijn benieuwd naar je bevindingen!

jialles
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

ik heb alle cookies verwijderd , ziggo go verwijderd en ook de gegevens van ziggo Chrome (aanvinken)

chrome wordt automatisch ge-update

ziggo werkte na opnieuw installeren sneller maar probleem is gebleven 

Hoop dat bij gebruik microsoft edge ipv chrome ik minder vaak de melding niet beschikbaar krijg

jialles
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels heb ik op mijn laptop windows 10 opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft aanwezig zowel bij gebruik van Edge als google chrome

Ik denk niet dat het aan de internet verbinding ligt want thuis met interbet van ziggo als op mijn vakantie adres doet dit probleem zich voor Heb ook met vpn aan getracht probleem te lokaliseren maar zonder succes

Is leeftijd van laptop  en met name de netwerkadapter mogelijk de oorzaak 

mijn adapter bijv niet geschikt voor windows 11

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3578Posts
  • 430Oplossingen
  • 1169Likes

Heb je meerdere apparaten in huis waarom je Ziggo GO eens kan testen via zowel de app als de browser? @jialles 

Ik ben benieuwd of het probleem in het account zit of enkel in je apparaat.

jialles
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

alleen mijn laptop heeft last van deze onderbrekingen ik heb een hp met windows 10 

lphone en ipad niet maar die werken via een app en de pc via een webpagina 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3325Posts
  • 407Oplossingen
  • 1152Likes

Recent is er een update uitgevoerd in de Ziggo GO omgeving. Dit geldt ook voor de browservariant. Hoe staat het er nu mee?

jialles
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Sinds een week gebruik ik nu mozilla firefox en heb ikgeen last meer van de melding niet beschikbaar 

of dit komt omdat ik nu mozilla firefox gebruik of door de update van ziggo go kan ik niet beoordelen

jialles
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

laatste twee weken afwisselend ziggo go gebruikt met chrome en firefox en prbleem met melding niet beschikbaar tijdens kijken heeft zich niet meer voorgedaan De update heeft het gewenste effect gehad

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic