annekevdh

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nexus 7 Android foutcode 146 Ziggo GO

Sinds een paar dagen kan in de Ziggo go app op mijn tablet geen tv meer kijken. Volgens mij sinds de laatste update. Ik krijg dan foutcode 146 kan de video niet afspelen.

Ik heb een android Nexus 7.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RuMeZu

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
RuMeZu wrote:
annekevdh wrote:

Sinds een paar dagen kan in de Ziggo go app op mijn tablet geen tv meer kijken. Volgens mij sinds de laatste update. Ik krijg dan foutcode 146 kan de video niet afspelen.

Ik heb een android Nexus 7.


hetzelfde probleem hier, sinds een week.


heb zojuist op de Nexus 7 de vorige versie 2.3.44 van Ziggo Go geïnstalleerd en nu werkt het weer.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Airell,

Tot zover heb ik nog niet meer meldingen gezien, maar de update heeft inderdaad gisteren plaatsgevonden. Heb je voor de zekerheid de app even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en/of opnieuw uitgelogd in de app?

Bekijk in context

33 Reacties 33
RuMeZu

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
annekevdh wrote:

Sinds een paar dagen kan in de Ziggo go app op mijn tablet geen tv meer kijken. Volgens mij sinds de laatste update. Ik krijg dan foutcode 146 kan de video niet afspelen.

Ik heb een android Nexus 7.


hetzelfde probleem hier, sinds een week.

RuMeZu

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
RuMeZu wrote:
annekevdh wrote:

Sinds een paar dagen kan in de Ziggo go app op mijn tablet geen tv meer kijken. Volgens mij sinds de laatste update. Ik krijg dan foutcode 146 kan de video niet afspelen.

Ik heb een android Nexus 7.


hetzelfde probleem hier, sinds een week.


heb zojuist op de Nexus 7 de vorige versie 2.3.44 van Ziggo Go geïnstalleerd en nu werkt het weer.

annekevdh
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik de vorige versie vinden? In de app store staat alleen de laatste.

RuMeZu

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
annekevdh
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, ik ga het proberen.

RuMeZu

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

en vergeet in de play store de auto update voor Ziggo Go niet uit te zetten, anders blijf je bezig.

annekevdh
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zal ik doen en nogmaals bedankt het werkt weer!

BenkHuzz

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Accuraat. Mijn probleem is [voorlopig?] verholpen. Blijft de vraag of Ziggo hier nog een taak heeft liggen, c.q. het probleem voor ons ‘oude’  gebruikers oplost

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Erg zuur dat het opeens niet meer werkt natuurlijk, maar fijn om te lezen dat er een workaround is ontdekt. Het wordt me online nog niet helemaal duidelijk welke Android-versie de laatste officiële is geweest voor de Nexus 7. Kunnen jullie laten weten welke Android-versie er op het apparaat staat? Op dit moment worden alleen nog Android-apparaten ondersteund met 5.1 of hoger.

annekevdh
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Laatste versie is 6.0.1

Airell

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

De laatste versie Android op de Nexus 9 is 7.1.1. Ook hier weigert de app dienst. Terug naar 2.3.44 …

 

"Voor iedereen. Altijd." is de slogan... 😕

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank je! Het lijkt er inderdaad op dat Android 6.0.1 de laatste versie is voor de Nexus 7 en daarmee ondersteunen we deze nog steeds.

In dat geval heb ik nog wat meer informatie van jullie nodig @annekevdh, @RuMeZu, @BenkHuzz & @Airell 

-Krijg je de foutmelding bij Live TV, Replay TV of Movies & Series of bij alle 3?

-Heb je een Mediabox Next thuis? (vertelt ons meer over je abonnement)

-Welke zenders heb je getest?

-Welke Android-versie heb je? (voor degene die dit nog niet hebben beantwoord)

-Hoe ben je verbonden? Met wifi of 4G?

 

@Airell - Heb je een Nexus 7 of een Nexus 9? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

annekevdh
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alleen replay tv geprobeerd.

Wij hebben nog een oude UPC Mediabox

Verbonden via wifi

Airell

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Alex Ziggo wrote:

Dank je! Het lijkt er inderdaad op dat Android 6.0.1 de laatste versie is voor de Nexus 7 en daarmee ondersteunen we deze nog steeds.

 

@Airell - Heb je een Nexus 7 of een Nexus 9? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Ik heb een Nexus 9, waarop Android 7.1.1 de laatste versie is, maar ook hetzelfde probleem. Geeft jullie wat meer informatie over Android versies. Ik dacht eerst even een 7 te hebben, maar het is een 9.

Het werkt allemaal wel met app versie 2.3.44, een wat latere 2.3.48 en .50, doen het ook niet. Nu onderstaande getest met laatste versie 2.3.53.
 

-Krijg je de foutmelding bij Live TV, Replay TV of Movies & Series of bij alle 3?
Bij het aanklikken van ‘Watch Live’ en ‘Reply TV’ gebeurt dit, ik heb geen subscriptie voor ‘Movies & Series’. Een preview image van de zender is wel zichtbaar.

 

-Heb je een Mediabox Next thuis? (vertelt ons meer over je abonnement)
Nee, ik heb geen Mediabox Next.
 

-Welke zenders heb je getest?
Ned1, Ned2, Eurosport, RTL7, Ziggo Sport… ‘alle zenders’ hetzelfde, error 146.
 

-Welke Android-versie heb je? (voor degene die dit nog niet hebben beantwoord)
7.1.1, Nexus 9 tablet.
 

-Hoe ben je verbonden? Met wifi of 4G?
Met Wifi, maar een 4G-Wifi hotspot (vanaf een telefoon waar Ziggo Go het nog wel doet), werkt het ook niet.

Airell

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Alex Ziggo hopelijk kun je iets met mijn antwoord hierboven.

BenkHuzz

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het lijkt er sterk op dat de Nexus en Ziggo elkaar niet lusten. Heeft zo te zien iig niets met de versie van Android te maken. Andere tablet [Lenovo] en diverse phones werken goed.

Ik heb overigens zowel de play als de replay als movies geprobeerd: nada, behalve dan error 146.

Alles gaat via de wifi

Ik gebruik  de Moviebox Next

Bedankt voor je snelle respons,

Groet Benk

 

Stiegl

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier hetzelfde:

Nexus 7 met Android 6.0.1

Media box next

Kan niets met de app. Geen live tv, geen replay en geen movies en series.

BenkHuzz

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stiegl,

De enig optie die werkt is de vorige versie van ZiggoApp installeren…

https://apkpure.com/ziggo-go/com.lgi.ziggotv/download/19102-APK?from=versions%2Fversion

Helaas wel een beetje jammer dat Ziggo niet met een goede oplossing komt. 

Vergeet niet je automatische updates UIT te zetten, anders blijf je bezig…

Succes,

Benk

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Stiegl, goed dat je je hier meldt, welkom!

Ik heb je toegevoegd aan het storingsticket. Er is helaas nog geen nieuws te melden. De workaround van @BenkHuzz is door meerdere inderdaad positief bevonden.

Uitgelicht topic